Verejne prístupné defibrilátory (AED)

Filip C

Dobrý deň,

chcel by som sa spýtať, či sa niekto niekedy venoval verejne prístupným defibrilátorom (AED) t.j. pridával do mapy emergency = defibrillator, pretože by sme sa tomu na našej vyčovacej hodine povenovali, doplnili by sme ich do mapy, len sme sa chceli spýtať, či už niekto na niečom takom robil.

A nápad pre freemap.sk, vykreslovať tieto zariadenia na mape :)

Filip Cirbus

kayle

Podla obsahu asi vo velkom nie, ale v Kosiciach sa snazili, je tam dost bodov na sebe.
https://overpass-turbo.eu/s/10xC

Dňa 25.11.2020 o 11:45 Filip C napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/acf4b510-193c-4aa5-972a-7be3a9f30967n%40googlegroups.com.

marton_tud

študenti zistili, že dáta by mohli mať na "Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby"

asi by bolo treba spísať nejakú dohodu - napr. pri ortofotomozaike je to zmluva medzi freemap.sk a GKU?

nech to nerobíme len tak, "partizánsky"

Peter

kayle

Nie je to partizánčina. Veď tu o tom píšete :)
Skúste im napísať čo chcete a tiež ako a načo tie dáta použijete. A uvidíme. Nebýva vždy problém s poskytnutím dát.
Potom len dajte vedieť, že sa podarilo a že takto idete ďalej postupovať pri zadaní dát. (možno bude debata na source tag-u)
Ak by ale bol problém, tak sa vieme aj ako OZ do toho vložiť.

Dňa 25.11.2020 o 12:21 marton_tud napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/e4f4453a-3dbb-4fc8-b734-d4a5f685f899n%40googlegroups.com.

marton_tud

tak fajn, ďakujem za info
Peter

ircd...@inmail.sk

Zvykol som ich pozerať cez openpoimap.org, mal som úmysel pridať chýbajúce, len zatiaľ nebol čas, tak budem rád keď ich pridáte po celom Slovensku.

Screenshot_2020-11-25 OpenPoiMap.jpg

Košičania mi pred 2 mesiacmi odpísali:
Kontaktujte Operačné stredisko Záchrannej zdravotnej služby SR, my nedisponujeme takýmito údajmi.

Vďaka za porozumenie.
S pozdravom
Ing. Vladimír Hosa, MPH
Hlavný zdravotnícky záchranár

Dátum: streda 25. novembra 2020, čas: 13:16:19 UTC+1, odosielateľ: marton_tud

Peter Dragun

Zdar, nejaké by mali byť aj na horských chatách: https://www.seas.sk/article/vysoke-tatry-defibrilatory-pre-dalsich-5-chat/220

pd ml