offtopic

Roman Pertzian

to Openstreetmap Slovakia
Ahojte

mam gpx ktory obsahuje cca 1500 tras.

Poznate soft, ktory by vedel tieto trasy spoijit do jednej?
Skusal som uz freemap.sk, ridewithgps, komoot, mapy.cz a kopu online a oflne editorov a spajacov bez uspechu.

Vdaka

Alexander Zatko

to osm_sk
gpsPrune

--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/3bca0f2d-91e2-4bfb-99f2-255459b8fd67n%40googlegroups.com.

Jozef Riha

to Openstreetmap Slovakia
aj gpsbabel by to mal zvladnut si myslim

A.In.The.K A.In.The.K

to osm...@googlegroups.com
nechapem pouzitie takej veci,
naco je to dobre ?
co to znamena do jednej ? jeden trck element ? jeden route element ?
co z casmi ?

Sent from my iPhone

Jozef Riha

to Openstreetmap Slovakia
ja skusim tipnut, ze chce mat jeden track element - teda posledny bod aktualnej a prvy bod dalsej trasy sa spoji vzdusnou ciarou. ale hej.. prakticky vyznam mi unika.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/76D48730-60D3-46C1-B817-AC1AE4CA10B0%40gmail.com.

Roman Pertzian

to Openstreetmap Slovakia
@a.in....@gmail.com

naco mi to je ? napr na to,aby som tu trasu mohol editovat v komoote..kedze je to jedna trasa eurovelo4.. komoot vie pracovat len s jednou trasou..taky ridewithgps zamrzne ked to tam uploadnem...
Dátum: utorok 20. apríla 2021, čas: 14:37:23 UTC+2, odosielateľ: jose1711