graphopper 5.0 update

pred 2 tyzdnami bol vydany graphopper 5.0 a tak som ho upgradol aj na nasom serveri (plus moje patche na preferovanie znacenych tras a nase elevation data)

Jozef Riha

z nejakeho dovodu modra/modrocervena medzi troma studnickami a razcestim pod grunikom vyzera byt silno penalizovana (data vyzeraju byt OK).

ak treba, spravim GH issue. j

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520Rm1AC0qPJ_z8MsAJNUkYA6qucaeBmEBHGyNaN50xCgN1A%40mail.gmail.com.

Tibor Jamečný

Ahoj Jose,

mam podozrenie, ze neplatna hodnota tagu "sac_scale" to ma na svedomi: https://www.openstreetmap.org/way/264476519/history
Skus odmazat a uvidis na dalsi den, ci to pomohlo.

T.

št 21. 7. 2022 o 19:59 Jozef Riha <jose...@gmail.com> napísal(a):

Jozef Riha

dik tibor, celkom to dava zmysel, no ani po niekolkych dnoch po uprave sa prepocet trasy nezmenil.

Tibor Jamečný

Ahoj Jose,

ono to mozno aj pomohlo, akurat ze aktualizacia graphhopper-a na nasom serveri sa rozbila pred par dnami a uz to nerozchodila. Pri aktualizacii bezia dve instancie, jedna aktivna (24GB RAM) a jedna si importuje najnovsie data (32GB RAM). Nakolko server ma len 64GB RAM, a bezia tam aj ine veci, tak zo zahadneho dovodu nestacil ani 32GB swap a preto to zabilo aktualizujuci sa Graphhoper. A na dalsi den pri pokuse o aktualizaciu uz umrel, lebo si nedokazal vycistit predchadzajuci nedokonceny import.

Znizil som trochu limit na RAM pre beziaci Graphhopper, vycistil som adresar pouzivany pre import a pre istotu aj restartol cely server, aby sa vycistila RAM od zbytocnosti (pred restartom bolo 28GB RAM obsadenej + 26 GB v swape, po restarte je obsadenej 24GB RAM a 0 GB v swape). Skontrolujem zajtra rano, ci to zafungovalo.

T.

Jozef Riha

Diky Tibor, uz to funguje. Pre istotu som este pozrel, ci takychto ukazov nemame viac a vyzera, ze nie.

[out:json][timeout:60];
(
  way["sac_scale"]["sac_scale"!~"^(hiking|mountain_hiking|demanding_mountain_hiking|alpine_hiking|demanding_alpine_hiking|difficult_alpine_hiking)$"](area:3600014296);
);
out body;
>;
out skel qt;