Guru maps (iOS) - freemap.sk Outdoor vrstva

Peter Vojtek

ahojte,

zdielam navod ako si pridat outdoorovu rastrovu freemap.sk mapu do aplikacie Guru maps v iOS:

tento subor si treba niekde ulozit:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<customMapSource>
<name>Freemap.sk Outdoor</name>
<minZoom>8</minZoom>
<maxZoom>20</maxZoom>
</customMapSource>

pod nazvom napr. freemap.ms napriklad do svojho iCloud drive. (koncovka ms je asi dolezita pre automaticke otvorenie v Guru maps).

potom treba subor otvorit otvorit v iOS zariadeni - Guru maps by mala byt defaultna aplikacia ktora subor otvori a automaticky prida mapu:

01.jpg

Alexander Zatko

vdaka za tip. Aj (NLC) overlay sa ti podarilo importnut?

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/bd2ec586-f96e-49b6-9aaa-ba82c558bb98n%40googlegroups.com.

Mozno by to bolo fajn dat aj niekam na wiki.osm.org. Start point: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Sk:WikiProjekt_Slovensko

Peter Vojtek

ok, hodil som to sem:

je tam aj navod ako pridat NLC overlay (ale neprisiel na to ci sa da menit opacity).

Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".
Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a všetkých jej tém, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520RkjsmGYb2Ae1gREsh64Dm5Hxavrt-6U8%2BFMsmrXU8C-6A%40mail.gmail.com.

Noice. Este to pripadne odniekial nalinkovat :-)

Peter Vojtek

na konci tvojho starting pointu najdes odkaz

Alexander Zatko

Dakujem, funguje. Na wiki som zmenil pripony z ns na ms, inak mi "to nefungovalo".

Ak by si mal pre tu wiki stranku projekt v Rovasi, poslal by som odmenu ;-)

Ján Bugaj

Zdravím, vedeli by ste mi napísať xml kod pre vrstvu ortho a aj pre DMR. Ja som to skúšal ale nešlo mi to.

Dik.

Dátum: piatok 27. augusta 2021, čas: 17:17:46 UTC+2, odosielateľ: Alexander Zatko

kayle

Ahoj,
podľa toho wiki linku by to mohlo byť takto nejak (viď príloha).
DMR tam je 2x, raz ako mapový podklad a raz ako overlay.

Dňa 21.7.2023 o 11:25 Ján Bugaj napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/e118a27f-7a81-4d84-8300-7d6cecbd4742n%40googlegroups.com.

freemap-dmr.xml
freemap-dmr-overlay.xml
freemap-ortofoto.xml

Ján Bugaj

Diki moc, prave som chcel dať post že sa mi to podarilo tiež. Tvoje je lepšie lebo ja som spravil šedé DMR.

ďalej sa hrám s pridaním overlay-u katastalnej mapy, podľa zdrojov z Mobacu. Mám vytvorenú mbtiles subor s ortho + E-KN +C-KN ale chcel by som fičať online.

Je to možné spraviť? Ortho mi ide, treba iba overlay  E-KN +C-KN (môže byť aj osobitne).

Dátum: piatok 21. júla 2023, čas: 13:11:31 UTC+2, odosielateľ: kayle