export do GeoJSON

Na https://www.freemap.sk/?show=export-gpx som pridal možnosť exportu do GoeJSON.

Ale veľmi som to netestoval, keďže mi za to nikto nezaplatil ;-)
2021-07-03_09-54.png

Alexander Zatko

Beries chrony? Daju sa menit za eura, ak ti nezalezi na meritoch :-)

Poznamka pre ostatnych: ten JOSM plugin, co som tu prednedavnom spominal, kazdemu lahko umozni ziskat Chrony, ktore je potom mozne poslat napriklad nasmu programatorovi. Ak ich on nebude chciet, mozte ich poslat aj na Rovas ucet Freemap, alebo inej organizacie, ktoru chcete podporit. Samozrejme, pokial taky ucet uz existuje.

Vymenny kurz chronu je dnes okolo 6 eur za 10 hodin editovania. Nie je to vela (ale ani malo, ak zijete a pripadne mapujete v Keni), ale myslim ze za tie roky co tu uz spolu editujeme OSM by to bol slusny balik.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520RmCJ7zUnKvh9zgXHBd59L%2B%3DBkqf2ZwH7b4SwMsLcdyZ-A%40mail.gmail.com.

Jozo S

Testoval som export polygonu do GeoJSON.
Pri pokuse o export GeoJSON dostanem hlášku Error exporting: First and last Position are not equivalent.
Spôsobené je to predpokladám tým, že polygon obsahuje 4 rôzne body, ale na export by mal byť ešte piaty, totožný s prvým.

Nedá sa exportovať ani trojuholník (polygon), tam je hláška Error exporting: Each LinearRing of a Polygon must have 4 or more Positions.

Bod a čiara exportovať idú.

Dátum: sobota 3. júla 2021, čas: 9:57:17 UTC+2, odosielateľ: Martin Ždila

vdaka za info, pls pre istot u zareportuj na https://github.com/FreemapSlovakia/freemap-v3-react/issues aby som na to nezabudol

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/3ffea83c-84e9-4456-b970-28ccfc63f5acn%40googlegroups.com.

--
Ing. Martin Ždila

uz som asi fixol, len som netestoval, lebo nie som tester ;-)