natural=stone vykreslovanie na freemap.sk

A.In.The.K A.In.The.K

to Openstreetmap Slovakia
Ahojte, oznacil som dekorativne kamene sluziace zaroven ako zabrany okolo krcmy . v JOSM teme vyzeraju pomerne normalne ako "stone" kamen aj definicia natural stone sa mi zda vhodna. Ale ked sa kuknem na prekliadac freemap.sk vyzera to jak hory. Davam na zvazenie, najme ked sa bavime rock vs stone a definiciu na OSM wiki. Davam na zvazenie, pripadne mi poradte ako marknut takuto vec ? lebo semnticky je to podla mna spravne, len vizualne je to smiesne ;-(
Screenshot 2021-01-02 at 19.28.41.pngScreenshot 2021-01-02 at 19.28.23.png

Tibor Jamečný

to osm...@googlegroups.com
Pouzi barrier=block, citujem: "Sometimes natural boulders are used for the same purpose."

T.

A.In.The.K A.In.The.K

to osm...@googlegroups.com
dikez :-))

Sent from my iPhone

--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAKvbCN3iJ4OfoNJAF4Y47zge9TvG45FC6r6Vshwgekvtm%3Dqjmg%40mail.gmail.com.

A.In.The.K A.In.The.K

to Openstreetmap Slovakia
vratim sa k tekto teme, teraz z druhej strany: renderovanie natural=rock (predtym to bolo o natural=stone)
tema certova skala, oznacena ako narural=rock v teme JOSM vyzera takto (a je ju vidiet)

ale na freemap.sk ju vidiet neni vobec (skusal som viacere temy aj zoomy)

a aj mapy.cz to zvladli a nejaku ikonku zobrazili:

preco ?

A.In.The.K A.In.The.K

to Openstreetmap Slovakia
este obrazky, asi spoznate co je co podla temy.
Screenshot 2021-01-03 at 19.40.33.png
Screenshot 2021-01-03 at 19.40.40.pngScreenshot 2021-01-03 at 19.40.47.png

Martin Ždila

to osm_sk
a nejaka URL by sa nenasla?

--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/0ffb646f-ece5-4bbe-8e3b-62ce2b47aa93n%40googlegroups.com.

--
Ing. Martin Ždila

Tibor Jamečný

to osm...@googlegroups.com
On Sun, Jan 3, 2021 at 7:47 PM Martin Ždila <m.z...@gmail.com> wrote:
a nejaka URL by sa nenasla?

Miro Mirecnet

to osm...@googlegroups.com
To je legendarna Certova skala pod Opaliskom.
Je to skor balvan.
Ja som tiez uz davnejsie upozornoval na to, ze natural=stone by mal mat ikonu dakeho balvanu a nie skalnej ihly.

Teraz mame mapu plnu skalnych ihiel. Napriklad pod Sipom https://www.freemap.sk/?map=17/49.160611/19.165435&layers=X
Tato ikona skalnej ihly by mala patrit skor tagu natural=rock

Takze priklad:

Na Freemap skalna ihla nieje a balvan je oznaceny ako ihla.
Je to na zvazenie. Vyzeralo by to lepsie, prehladnejsie a logickejsie.
M.

ne 3. 1. 2021 o 20:02 Tibor Jamečný <tibor....@gmail.com> napísal(a):

A.In.The.K A.In.The.K

to osm...@googlegroups.com

[...]