diaľnice na severe

Peter Márton

Ahojte,
vidím, že niekto sa už nevie dočkať otvorenia dialnice pri Čadci a tiež pri Žiline. Ale podľa mňa by sa to malo "zapínať" v OSM naozaj až potom, keď to bude hotové a prejazdné aj pre autá.
Peter

Tibor Jamečný

Ahoj,

dialnica je v podstate dokoncena, preto uz nema "construction" tag. Akurat sa nemoze zatial vyuzivat, a z toho dovodu je na nej access=no:
https://www.openstreetmap.org/way/468838640

Ci som nieco prehliadol?

T.

Peter Márton

No dobre :-(. Ja som bol v tom, že kým to neslúži pre verejnosť, dovtedy to nebude vidno - aby si take niekto nenaplánoval cestu :-) - áno, algoritmus narazí na tag a nenájde trasu cez túto cestu...

vôbec tomu nerozumiem, ako to bude
veď keď sa dostanem v smere od Rondla na privádzač, kde zídem naspäť na I/64? veď sa všade píše, že to ide iba na diaľnicu a tá je predsa ešte neotvorená pre verejnosť...

Peter

ut 1. 12. 2020 o 12:25 Tibor Jamečný <tibor....@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAKvbCN1zGPiFWt%3D6dOVzYwbmuW0hfWaYrwUso9abCJ1EuZb4PQ%40mail.gmail.com.

Tibor Jamečný

Pokusil som sa to narychlo nakreslit (njn, Picasso zo mna nebude :-D ).
Z rondla mozes zist do Bytcice tak ako doteraz (modra ciara).
Z Rajca musis na krizovatke odbocit k Metru, a na kruhaci ist prvou odbockou (cervena ciara).
Dovod je ten, ze sa dokoncuje pripajaci pruh z Bytcice smerom na BA (zeleny kruh), kade bola doteraz presmerovana premavka.
Isiel som z Bytcice v sobotu, vtedy este nebola zmena. Az pojdem nabuduce, overim (aj s GPX), ci to plati aj v realite.

T.

obrázok.png

Peter Márton

Fíha. Ďakujem za vysvetlenie. Toto by malo byť v mape skôr ako tie dokončené diaľnice :-)

Peter

ut 1. 12. 2020 o 15:32 Tibor Jamečný <tibor....@gmail.com> napísal(a):

Aceman444

Zdravim, no vela veci nesluzi verejnosti (lebo su sukromne ci rozostavane) ale ked v tam su, tak ich mozeme zakreslit.
Ano, musi tam byt spravna znacka pristupu (tu access=no), aby to spravne fungovalo po vsetkych strankach.
Tu dialnicu zrejme kazdu chvilu otvoria, takze je fyzicky dostavana.
'mapko' sa dialniciam venuje velmi dokladne a vsetky nove useky mame nacas zakreslene.

Dátum: utorok 1. decembra 2020, čas: 12:49:25 UTC+1, odosielateľ: marton_tud

Aceman444

No a co tam treba zakreslit? Je nejaky usek uzavrety? Dajte tam access=no. Otvorili nejake nove useky ?

Dátum: utorok 1. decembra 2020, čas: 15:54:02 UTC+1, odosielateľ: marton_tud

Tomas Kovacik

osm nieje mapa

Aceman444

Myslim, ze je to uz prave zakreslene.