Garmin Topov4 vs FreemapSKtopo

Michal Kocis

Dobry Den

ma niekto skusenosti  z Garmin Topov4 vs FreemapSKtopo ?
Ideme mi hlavne o zdokumentovanu vychodnu cast Slovenska okres Bardejov.

Zariadenie Garmin GPSMAP 64 alebo 62
pouzitie : na horsky bicykel

Miro Mirecnet

Skusenosti su dobre. KUKNI si https://www.freemap.sk/?map=13/49.282700/21.293049&layers=X
To iste budes mat modifikovane v Garmine. Nemusis diskutovat a rovnoi vyskusaj.

po 29. 3. 2021 o 14:45 Michal Kocis <hpem...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/70719f3d-5910-400e-ad15-b04270ef3952n%40googlegroups.com.

Jozef Riha

IMHO ta otazka skor bola postavena tak ci sa oplati kupit Topov4 alebo je rozdiel oproti OSM/Freemap zanedbatelny.

Miro Mirecnet

Neviem ci to bolo v otazke. Ja som teraz kupoval novy Garmin Oregon 700 do zalohy a mapa Garmin Topo v4 All bola automaticky nainstalovana v zariadeni.

st 31. 3. 2021 o 10:02 Jozef Riha <jose...@gmail.com> napísal(a):

Peter Misovic

to OSM
To iste, mal som Garmin Topo 4 na sd ku GPS. Hned, ako som zistil, ze je Freemap aj pre Garmin, nainstaloval som si a myslim, ze viac Topo 4 nezapol. Uz len kvoli presnosti a este mi aj nefungovala poriadne pri zoomoch. Mam stary Oregon 450.

georgo

Mal som edge 800 aj 1000 a Topo4 je uplna zbytocnost.
Zapol som ju raz na porovnanie s Freemap garmin exportom a viac nezapol.
Zbytocne s tym nestracaj cas.
Garmin uz nemam, tak viac netestujem :(

Dátum: štvrtok 1. apríla 2021, čas: 7:26:32 UTC+2, odosielateľ: Thailon

synalik

Viem, že na toto si sa nepýtal, ale možno ju nevymažeš zo zariadenie  (ak ju tam máš nahratú). Ja som mal kedysi nahranú Garmin Topo v3 v zariadení len na to, aby sa vedel zobraziť výškový profil pri plánovaní trasy vo FreemapSKtopo.

Dňa št 1. 4. 2021, 20:39 georgo <juraj.b...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/1aa80806-1e0a-4e51-b155-b3e9c730f255n%40googlegroups.com.

kayle

mimochodom, freemapSKtopo uz obsahuje aj DEM data (zatial iba SRTM).

Dňa 2.4.2021 o 6:32 synalik napísal(a):