Uzavera NP a planovanie na freemap

Peter Misovic

to OSM
Ahojte
chcel by som si na leto naplanovat tury vo VT, no na freemap.sk to pocas zimy nejde zrejme preto, ze sa z dakeho dovodu berie do uvahy uzavera. Prosim vas, je to mozne niekde vypnut, lebo takto je to, bohuzial, nepouzitelne.

Vdaka za akekolvek info
thailon

image.png

Miro Mirecnet

Bol som tam v stredu a o nic si neprisiel. Nezohladnuje sa ani lavinove nebezpecenstvo - to bolo 4 :)

so 11. 2. 2023 o 12:49 Peter Misovic <peter....@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAOpKE1wAPd92uj4X48WEs9QwttthX5syhkPZJvx5VataX2MXxA%40mail.gmail.com.

Peter Misovic

to OSM
Túry si aktuálne planujem aj na leto. Na freemape to nejde naklikat, zrejme kvôli tomu, že je (asi) aktuálne uzávera. Preto ma zaujímalo, či to je možné vypnúť, pretože v Tatrách je na tych úsekoch plánovač nepoužiteľný, čo sa mi zdá škoda.

Peter

Marian Hajduch

-------- Preposlaná správa --- Forwarded Message --------
Predmet: Re: [osm_sk] Uzavera NP a planovanie na freemap
Dátum: Mon, 13 Feb 2023 09:32:21 +0100
Od: Marian Hajduch <marian....@gmail.com>
Pre: Miro Mirecnet <jur...@gmail.com>

sa mi nechcelo veriť, tak som otestoval a naozaj, je to ináč teda pekná blbosť ... kadiaľ ma poslalo na kriváň

Dňa 12. 2. 2023 o 18:05 Miro Mirecnet napísal(a):
[...]

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAKLA7S1jafNeMxwr-znzUhF%2BnoMn3s3HU%3D0Osfai9bH%3Doqb%2BXQ%40mail.gmail.com.

Neobsahuje vírusy.www.avg.com

Aceman444

Nahodou, ak to zohladnuje aj casovo zavisle obmedzenia to je super.

Ale suhlasim, ze by bolo vhodne pridat moznost ich vypnut, alebo este lepsie urobit pole s datumom, ku ktoremu urobit vyhodnotenie (namiesto dnesneho dna).
To by bolo este lepsie ako globalne vypnutie, lebo mozu byt aj ine uzavery ako len ta globalna sezonna o ktorej viete.

Dátum: pondelok 13. februára 2023, čas: 9:34:14 UTC+1, odosielateľ: Marian Hajduch

sa mi nechcelo veriť, tak som otestoval a naozaj, je to ináč teda pekná blbosť ... kadiaľ ma poslalo na kriván

Peter Misovic

No, ja som si chcel pozriet, ako dlho by mi to trvalo a Velku Svistovku a poslalo ma to snad horolezeckou trasou, ci cim :) Sice zohladnilo uzaveru, ale kludne ma poslalo v NP mimo znaceneho chodnika. Co je ok z mojho pohladu, ok nie je, ze to neviem naplanovat po beznom chodniku.
Neviem, ci je to az tak super. Ja to beriem ako planovac. Tak sa to aj vola. Chcem vediet ako dlho a kadial. To, ci mozem v danom case s tym nesuvisi. To si myslim, ze nema mapa riesit. Ze ta informacia tam je, je fajn (ako na papierovej mape).
Skusil som napriklad Nizke Tatry, kde by mala byt uzavera na trase Kotliská – Skalka – Žiarska hoľa – Bosorky – sedlo pod Žiarom a trasu mi spravi korektne.Cize sa tam uzavera asi neriesi.

image.png

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/c730a2b9-e371-4471-885b-bd079d045152n%40googlegroups.com.

Ján Lehen

mňa by celkom zaujímalo ako sú tam zadané tie uzávery, a vôbec, či má zmysel v každom národnom parku označovať každú uzavretú cestu/chodníček ako obmedzenú, zakázanú, čo sa tým pádom nedá použiť na plánovanie trasy a je to strašne otravné to prekresľovať ručne, keď tam tie dáta už sú. Okrem toho sú tam aj chyby, niekto sa zrejme cítil veľmi entitled a v Tatrách zadal ako uzavreté aj chodníky, ktoré uzávere nepodliehajú...

Dátum: utorok 14. februára 2023, čas: 20:47:22 UTC+1, odosielateľ: Peter Misovic

ak ma niekto zaujem planovat bez uzavierok, nech minimalne preskuma moznosti v graphopper a doda technicke riesenie (napr. dokumentaciu, alebo zareportovany issue).

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/97a1233d-5eb7-4602-85f8-bd6ee6cbc25cn%40googlegroups.com.