Re. maria1815

Alexander Zatko

to osm_sk

Aceman444

to Openstreetmap Slovakia
Podla znaciek samotnej sady zmien treba pouzit madarcinu. Aj ked podla pridavanych nazvov a popisov sad zmien po slovensky vie.

Ked dlho nebude reagovat a nadalej mapovat, tak treba jednorazovy blok v DWG.

Dátum: sobota 10. apríla 2021, čas: 19:40:10 UTC+2, odosielateľ: orde...@gmail.com

Alexander Zatko

to osm_sk
Uz som mu predtym pisal vo veci ineho changesetu po anglicky aj madarsky, ale ignoruje to. Nestaci vymazat tie changesety? Mozno by mu doslo ze robi nieco zle. Ak by vracal tie zmeny spat tak by sme mohli skusili ten blok.

--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/cddd8779-e8c1-4d74-941b-5f558ee7a567n%40googlegroups.com.

A.In.The.K A.In.The.K

to osm...@googlegroups.com
Mozno by mu doslo ze robi nieco zle:

podla mna ano. toto by mohlo zabrat. Aj na mna by to zabralo ;-)

Ákos Miklós

to Openstreetmap Slovakia
Zdravím všetkých,
Ospravedlňujem sa, že som doteraz nereagoval. Hoci už v minulosti spravil som mnoho menších úprav, iba nedávno som začal editovať OSM vážnejšie, a dovtedy som ešte nikdy nedostal komentárov takže nebol som k tomu zvyknutý. Myslel som si, že ak urobím niečo zlé, niekto mi určite píše správu. Laznik mi teraz písal, že niektoré moje changesety sú problematické. Prečítal som teraz všetké skoršie komentáre, boli užitočné, ďakujem ich, snažím sa z nich poučiť, aby som mohol opraviť moje chyby. Teraz už tiež poznám o tejto fóre, ktoré sa snažím sledovať.
Som z Maďarska a Slovenčinu nehovorím plynulo, ale žil som na Slovensku a Štiavnicu poznám dosť dobre. Bádal som geografických názvoch, ale nevedel som, aké pravidlá sa vzťahuje na pridanie nové v OSM. Poznám z nich veľa, občas objavujem aj chyby existujúcich "kapor" mená, ale nie vždy môžem udať zdroj, lebo sú miestne všeobecne známe alebo už nepamätám, kde som čítal. Čo môžem robiť v týchto prípadoch?
S pozdravom,
Á.M.

On Sun, Apr 11, 2021 at 5:47 PM Aceman444 <acesha...@gmail.com> wrote:
[...]

Alexander Zatko

to osm_sk
Myslim ze source=local knowledge by bol vhodny tag pre tieto situacie.

miro.j...@gmail.com

to Openstreetmap Slovakia
Ahoj

 vitaj v diskusii.

Ak je to názov ktorý je všeobecne známy, tak treba pridať source=local knowledge. V prípade že to chceš pridať aj na objekt na ktorom upravuješ meno, tak môžeš aj na ten objekt pridať
source:name=local knowledge
Viac o tom sa dá nájsť aj na: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:source

V prípade ak má objekt oficiálne meno aj lokálne používané meno, tak oficiálne treba ponechať v name= a lokálne používané meno treba pridať do loc_name=

  ahoj, Miro

Dátum: štvrtok 15. apríla 2021, čas: 20:07:57 UTC+2, odosielateľ: Ákos Miklós

Jozef Riha

to Openstreetmap Slovakia
Ahoj Akos,

cenim si, ze si zareagoval na tomto fore. Pokial zvladas sledovat spravy v nom, tak musis mat uroven slovenciny dostatocnu, lebo casto sa to nedari ani mne :-)

Zacal by som asi postupnym reagovanim na spravy, ktore Ti k jednotlivym changesetom napisali. To Ti moze pomoct pochopit urcite pravidla editovania bez toho, aby si bol prilis zahlteny.

Pekny den,

jose

--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/1f976c3d-bfdd-4b41-9e95-75d033b3d9d1n%40googlegroups.com.

Andrej Shadura

to osm...@googlegroups.com, Ákos Miklós
Kedves Ákos,

On Thu, 15 Apr 2021, at 19:52, Ákos Miklós wrote:
[...]

Üdvözöljük a szlovákiai OSM közösségi fórumon 🙂

Nagyon jó szlovákul írsz, sokkal jobban, mint én magyarul beszélek.

--
Szia
  Andrej