Garmin - mapový podklad od Freemap

Peter Horváth

Ahojte,
V programe BaseCamp mi zobrazuje na niektorých miestach biele plochy, ako je doložené na obrázku. V čom môže byť chyba?

Je nejaký spôsob, ako dosiahnuť grafické zobrazenie mapového podkladu v programe BaseCamp také, ako je na webovej stránke? V BaseCamp je horšie tieňovanie aj farebné prevedenie nie je také ako na webovej stránke.

Ďakujem

BaseCamp biele miesta.jpg

kayle

Ahoj,
* to biele miesto je chyba pri tvorbe mapy (ešte som nepozeral dôvod, ale predpokladám, že je tam veľa objektov, bude treba zmenšiť časti). Toto bude opravené.

* čo sa týka vzhľadu, ak sa komplet prerobí fmsktopo.typ tak viac menej (možno menej ako viac, isté obmedzenia tam sú) by to bolo bolo podobné webu

* reliéf... no, treba zobrať ten "HD" reliéf, nasekať na oblasti ako je SRTM, aby potom to mkgmap mohol zapracovať do mapy.

Dňa 1.11.2022 o 22:49 Peter Horváth napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/7cf25101-a13a-486a-8633-9ea8900812fan%40googlegroups.com.

kayle

Od zajtra (3.11.2022) bude opravené to biele miesto v mape.

Dňa 2.11.2022 o 7:42 kayle napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/bca2fbbe-8359-f63f-ec50-c33a0ea09c32%40kayle.sk.

Peter Horváth

Super. A čo sa týka tých ďalších dvoch bodov...mám napísať niekomu konkrétnemu, kto by to vedel vyriešiť?

Ďakujem

st 2. 11. 2022 o 18:01 kayle <fre...@kayle.sk> napísal(a):
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".
Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a všetkých jej tém, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/4c11fa62-095a-49af-e952-7e8236673a6e%40kayle.sk.

kayle

vizuál ako na webe: ako som písal bude treba prerobiť .typ súbor. Ja som niečo také skúšal, len to nie je hotové (viď príloha, ak sa sťahoval .exe súbor, tak stačí v c:\garmin\freemapSKtopo prepísať existujúci, v prípade gmapsupp.img treba cez nejakú app nahradiť .typ). Farby sú približne, od oka lebo na webe sa používa aj nejaká ta priesvitnosť. Keď tak premýšľam, možno by nebolo zlé to hodiť aj na https://github.com/FreemapSlovakia/freemapSKtopo možno sa toho niekto chytí...

reliéf: v pláne to je, len realizácia dooosť zaostáva.

Dňa 2.11.2022 o 18:36 Peter Horváth napísal(a):
fmsktopo.typ

Peter Horváth

Dik,
Ja sa tomu nerozumiem, preto som chcel vedieť, či sa toho niekto chytí.

Dňa št 3. 11. 2022, 8:46 kayle <fre...@kayle.sk> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/43ecb9d7-370e-f061-5b00-5294b1bac49c%40kayle.sk.

Peter Horváth

Stále sú tam tie biele plochy aj keď som si inštaloval novú verziu z 3.novembra.

št 3. 11. 2022 o 9:26 Peter Horváth <bc.peter...@gmail.com> napísal(a):

kayle

Práve som to skúšal a zobrazovalo mi to OK.
Ešte možno skúsiť v BaseCamp stlačiť CTRL+G a potom ešte raz CTRL+G (prepnem zobrazenie na "base view" a znova vypne. Ak je niečo v cache, tak to donúti znova vykresliť mapu.)

Dňa 4.11.2022 o 23:01 Peter Horváth napísal(a):

Peter Horváth

Už to ide po tej klávesovej skratke :) .

so 5. 11. 2022 o 14:57 kayle <fre...@kayle.sk> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/d74d12a0-6f0b-69c2-42c4-c4b2d0a4c7ab%40kayle.sk.

Peter Horváth

Ahojte,
Viete niekto urobiť tieňovanie na mapových podkladoch pre Garmin, aby to vyzeralo ako mapové podklady v internetovom prehliadači?
Ďakujem

Dňa so 5. 11. 2022, 16:39 Peter Horváth <bc.peter...@gmail.com> napísal(a):