Historie OSM v CZ

Tom Ka

to osm_sk, OpenStreetMap Czech Republic
Ahoj,

na adrese https://kasparkovi.net/osm/ najdete dalsi varku starych
verzi OSM mapy, aktualne az do 2007.05 a jeste jich par pribude!

(Dotaz na Slovensko, mel by nekdo zajem o to same pro SK - at jiz
extra nebo rozsireni stavajici mapy?)

(A dotaz na Zbyho pripadne na ostatni - dobrovolnik na vylepseni
rozhrani pro prohlizeni starych vrstev?)

Bye tom.k

Jan Macura

to OpenStreetMap Czech Republic, osm_sk
Ahoj,

tohle je skvělý!
A dokonalý by to bylo, kdyby ty mapy byly v novějším OSM Carto stylu ;-)

H.

Tom Ka

po 9. 12. 2019 v 9:41 odesílatel Jan Macura <macu...@gmail.com> napsal:
> tohle je skvělý!
> A dokonalý by to bylo, kdyby ty mapy byly v novějším OSM Carto stylu ;-)

se starymi daty je to i takhle dost problem :-)

Bye

Marek Janata

to OpenStreetMap Czech Republic, osm_sk
luxus

Jozef Riha

to Openstreetmap Slovakia, OpenStreetMap Czech Republic
+1. a mat moznost pozriet aj slovensko by som uvital :-) j

--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAAd_ZY%3DB%2BG8RktPHWj7cCEse%2B7VyJ9EbpVvsodLbporYqiM-gg%40mail.gmail.com.

Robert C.

to osm...@googlegroups.com
parada. to slovensko by sa pacilo aj mne :)

Dňa st 11. 12. 2019, 9:19 Jozef Riha <jose...@gmail.com> napísal(a):

Tom Ka

to osm_sk, OpenStreetMap Czech Republic
Ahoj,

Hotovo.

- nejstarsi pouzitelny OSM soubor je z 2006.04.03. U techto hodne
starych je dost uzlu i nejake cesty, ale minimum ma nejake tagy. Videt
jsou tak napr. mosty pri max. priblizeni (jen jmeno): Karluv most a
okoli - https://osm.fit.vutbr.cz/cz_old/2006-04-03/15/17695/11100.png
- prokazatelne nejstarsi dohledatelny uzel v CZ je podle vseho z
2005-08-15: https://www.openstreetmap.org/node/172533/history
(podle cisla uzlu je nejstarsi zreme
https://www.openstreetmap.org/node/172508 kousek vedle, ale k tomu jiz
starsi historicka data nejsou)
- OSM bohuzel nema k dispozici starsi historii, proste to tenkrat
nikdo neschoval, coz je trochu skoda. Jsou k dispozici zmenove soubory
po dni od 2005.04.17 ale neni k nim pocatecni OSM, takze jejich
pouziti je velmi omezene (napr. se podle nich dat urcit ten uzel
172533).

Tak se nam z ukolu do hry pro OpenAlt vyklubala docela zajimava "zabava" :-)

Bye tom.k

Peter Misovic

to OSM, OpenStreetMap Czech Republic
Ahoj, mne to nefunguje mimo Ciech. Cache som vymazal.
Mam urobit este nieco?
kasparkovi.jpg

s pozdravom
Peter Misovic
http://misovic.net

--
Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Openstreetmap Slovakia“ služby Skupiny Google.

Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAHqEKC3w0t3qOv%2BNEeLALwoi-cjt5%3DGs9jAtYnan%2BjGaCryrjQ%40mail.gmail.com.

Tom Ka

to OpenStreetMap Czech Republic, OSM
pá 13. 12. 2019 v 9:16 odesílatel Peter Misovic
<peter....@gmail.com> napsal:

> Ahoj, mne to nefunguje mimo Ciech. Cache som vymazal.
> Mam urobit este nieco?

je to jen pro CZ, viz SUBJ a dotaz, jestli nekdo stoji i o SK (je to
docela dost prace)

Bye tom.k

Jan Macura

to OpenStreetMap Czech Republic, osm_sk
Ahoj,

Tome, je to skvělý.
Jen mám pocit, že čím dál jdu do historie, tím pomaleji se dlaždice načítají, někdy i v opačném pořadí, když skáču vpřed/vzad/vpřed/.., resp. s velkým zpožděním. Nenačítají se ty jednotlivé dlaždice přes sebe? I objem dat v RAM by tomu napovídal, že prohlížeč se snaží zobrazit všechny najednou...

Díky
 H.

Jan Macura

to OpenStreetMap Czech Republic, OSM
Tazatele možná zmátlo, že při prvním načtení dat se zobrazí ČR+SR+Rakousko. Historická data pak už jen pro ČR ;-)

H.

Tom Ka

to OpenStreetMap Czech Republic, osm_sk
Ten aktualni prohlizec delal ZbyCZ a urcite neni dokonaly, ja ale
nemam kapacitu si s tim ted nejak dal hrat, to neni na chvilku. Proto
jsem v prvnim mailu psal, ze uvitam nekoho na pomoc s UI.

Kazdopadne bych rekl, ze tohle co popisujes je spis snaha prohlizece
uchovat to v cache, jestli se s tim da nebo neda neco delat ale
netusim.

Bye