Značenie rekreačných chát

A.In.The.K A.In.The.K

Ako značíte rekreačné chatky, sukromné chaty čo majú ludia kade tade po lesoch ?

mne to vychádza na building=bungalow ale zdá sa že to neni poc používané, 45 kusov na Slovensku.

Z definície:

A small, single-storey detached house in the form of a bungalow.

Often (but not always) the house has lightweight construction with a flat roof and a veranda. Often small cottages, summer houses, or dachas.

A bungalow is often intended to be used as a tourist accommodation.

Dik

On Sat, Jan 2, 2021 at 4:21 PM A.In.The.K A.In.The.K <a.in....@gmail.com> wrote:
Ako značíte rekreačné chatky, sukromné chaty čo majú ludia kade tade po lesoch ?

niekedy to moze byt building=bungalow, niekedy cabin, alebo aj static_caravan.

A.In.The.K A.In.The.K

presne preto som sa rozhodol za bungalow, len ma prekvailo ze ich je minimum
cabin je trocha taka kanadska vec u nas su sofistikovanejsie chatky na rusky styl Dača ;-))))

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520RmHeWA%3D3VY%3Df%2BYy31tr0kuKuM5eORZuTQsr%2BJUnU7W-5w%40mail.gmail.com.

Peter Vojtek

> rusky styl Dača

trochu odbocka od OSM, to co my nazyvame chata, Rusi skor nazyvaju Коттедж (kotedž). Дача (dača) je skor nieco ako nasa "chalupa", obvykle so zahradou/zahonmi/domacim polnohospodarstvom.

Aceman444

Dátum: sobota 2. januára 2021, čas: 18:09:16 UTC+1, odosielateľ: a.in
presne preto som sa rozhodol za bungalow, len ma prekvailo ze ich je minimum
cabin je trocha taka kanadska vec u nas su sofistikovanejsie chatky na rusky styl Dača ;-))))

'cabin' je tusim zrub, alebo vlastne dom s jedinou miestnostou.

A.In.The.K A.In.The.K

sorry: to viem, ako mi to pomohlo ?

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/82daf1af-1251-4d29-ae00-83c377140ed5n%40googlegroups.com.

Andrej Shadura

Ahoj,

On Sat, 2 Jan 2021, at 22:31, Peter Vojtek wrote:
> [...]

trochu odbocka od OSM, to co my nazyvame chata, Rusi skor nazyvaju Коттедж (kotedž). Дача (dača) je skor nieco ako nasa "chalupa", obvykle so zahradou/zahonmi/domacim polnohospodarstvom.

Aj áno, aj nie. Aspoň v Bielorusku rozdiel medzi kotedžom a dačou je skôr v tom, na aký účel je to stavané: dača môže byť malá alebo veľká, so záhradou alebo bez, ale spravidla sa tam nemôže bývať celý rok, lebo väčšinou to má len základné kúrenie a často v chatových oblastiach nie je dobrý vodovod a už vôbec kanalizácia. Kotedžom sa väčšinou volá dom „na štýl“ chaty, ale postavený nie v chatovej oblasti, ale v normálnej dedine alebo aj v meste, a väčšinou má to komplet vybavenie, často poschodie alebo aj dve atď — a je to určené na trvalé bývanie.

--
S pozdravom
  Andrej

A.In.The.K A.In.The.K

okrem kurzu rustiny, ako to teda znacime ? uz sme dohodnuty ? :-))) nejaka statistika a review za slovensko ?

Sent from my iPhone

On 10 Jan 2021, at 10:18, Andrej Shadura <and...@shadura.me> wrote:

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/94246408-ef42-471a-99d6-4d7fae57156e%40www.fastmail.com.