Vratenie vymazu node 566409859, v2, Zamocka zahrada Hlohovec

Tomas -

to Openstreetmap Slovakia
Zdravim, v change sete  105012723 som vymazal node  105012723 (Zamocka zahrada) pretoze sa mi zdal duplicitny . Park Zamocka zahrada uz je v tom mieste oznaceny ako Area. Teraz ale vidim, ze mapy.cz maju na mnou vymazany objekt naviazanych vela peknych fotiek. Da da vymaz vratit späť:? Nechcem davat revert celeho changesetu, pretoze som v nom robil aj vela inych spravnych uprav. Dik.
Tomas

Martin Ždila

to osm_sk
On Thu, May 20, 2021 at 11:33 AM Tomas - <jancovi...@gmail.com> wrote:
[...]

kayle

to osm...@googlegroups.com
No povodne som chcel písať,  že si to musí ošetriť seznam.cz, lebo kedykoľvek sa bod môže zmeniť na plochu. Ale pozerám že plocha je leisure=park a bod bol leisure=garden. Takže je to mierne rozdielne.
Skúsim to vrátiť späť.

Dňa 20.5.2021 o 11:33 Tomas - napísal(a):
--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/80394c94-ae6c-4a85-89e2-e9f171bd7fa0n%40googlegroups.com.

Tomas Jancovic

to osm...@googlegroups.com
Dik moc za revert aj za link na JOSM plugin - do budúcna sa hodí.  T.

On Thursday, May 20, 2021, kayle <fre...@kayle.sk> wrote:
[...]

Tomáš Jančovič
6. patro, byt 22
Lukášova 184/1
130 00 Praha 3
Czech Republic

mobil/WhatsApp: +420 732 136 366, +421 903 551 152
mail: jancovi...@gmail.com
datová schránka: x7bcq6e