Garmin - nezobrazuje turisticke trasy

miso k

Ahojte,
uz dlho mi na hodinkach Garmin Fenix 6 Pro nezobrazuje turisticke trasy. Cyklo zobrazuje pekne.
Turisticke nezobrazuje v hodinkach napriklad tu:

Inde som neskusal, hodinky su na posuvanie map velmi pomale.

Pozeral som aj rozdiel v relaciach cyklo a turistickych, nevidim nejaky dovod, preco by ich nemohlo rendrovat. Jedine co by ho mohlo mylit je u turistiky pridany atribut osmc:symbol?

Dakujem,
Miso

kayle

Ahoj,
no netuším, pozeral som to teraz len v basecamp a zobrazuje to tak ako má.
Keď splaším nejaké baterky, tak to skúsim ešte v Oregon 400, čo ten na to povie

V garmin mape osmc:symbol nepoužívame (ale bolo by vhodné).

Dňa 14.12.2020 o 21:14 miso k napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/794d2c27-8200-49f3-82a5-efcda7493735n%40googlegroups.com.