Ako mám komunikovať ?

Vladimir Kosorin

Keď chcem poslať obrázok konkrétnemu členovi ako to mám urobiť ?
To mám obrázok dávať sem do fóra?

Filip C

Pokiaľ zakliknete možnosť odpovedať autorovi, malo by to poslať správu len autorovi správy, ktorý ju poslal.
Taktiež v e-mailoch (ktoré chodia keď ste prihlásený na odber témy alebo máte zapnuté doručovanie e-mailov, vždy keď niekto niečo napíše ) sú e-maily účastníkov viditeľné, čiže odtiaľ tento mail skopírovať a napísať konkrétnemu človekovi.
Ale pokiaľ je to zapeklitá otázka a nechcete stále otravovať konkrétneho človeka a týka sa to mapovanie, tak môžte aj sem, možno sa nájde niekto kto vám odpovie.

Dátum: pondelok 14. marca 2022, čas: 22:02:37 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Vladimir Kosorin

Cez web sú možnosti: ODPOVEDAŤ LEN AUTOROVI, ODPOVEDAŤ VŠETKÝM, PREPOSLAŤ.
( Na mobile treba zakliknúť zobrazenie WEB PRE POČÍTAČE aby sa tieto 3 možnosti zobrazili.)

V odpovedi sa dá pridať aj príloha.

Z mobilu ponúka 3 možnosti:
ODPOVEDAŤ, ODPOVEDAŤ VŠETKÝM a PREPOSLAŤ.

Dňa po 14. 3. 2022, 23:09 Filip C <filipk...@gmail.com> napísal(a):
--
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".

synalik

na mobile - klikni si na ikonku (fotku) pri mene... zobrazia sa Ti podrobnosti o osobe, zvolíš ľavú možnosť (obálka) a píšeš ...
viď prílohy

ut 15. 3. 2022 o 7:26 Vladimir Kosorin <vkos...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAC_4nmc6d_fx3naYaKg5c7-LMjbsqrfsoGgRdiQfNjBHepoozw%40mail.gmail.com.
IMG_20220315_075307.jpg
IMG_20220315_075238.jpg
IMG_20220315_075146.jpg

Filip C

Dátum: utorok 15. marca 2022, čas: 7:54:47 UTC+1, odosielateľ: braňo valach

Lenže Vladimír to asi myslí tak, že cez web https://groups.google.com/g/osm_sk/c/fcLK_pFjHIw

[...]

Ja napríklad na mobile nevidím žiadnu možnosť odpovedať, tieto možnosti sa mi zobrazia až po zobrazení verzie pre počítač :D
Ale môžte zasa vyskúšať možnosť ODPOVEDAŤ na mobile, či je to to isté ako možnosť ODPOVEDAŤ LEN AUTOROVI cez web.

synalik

veď ja som to napísal v súvislosti s  https://groups.google.com/g/osm_sk/c/fcLK_pFjHIw
A Vladimír mi napísal súkromne, že už mu to ide :)

ut 15. 3. 2022 o 8:02 Filip C <filipk...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/611bd07d-ef13-4853-877d-8502fba3f09an%40googlegroups.com.

Filip C

Dátum: utorok 15. marca 2022, čas: 8:06:08 UTC+1, odosielateľ: braňo valach
veď ja som to napísal v súvislosti s  https://groups.google.com/g/osm_sk/c/fcLK_pFjHIw
Len screenshoty boli z gmailu :)
A Vladimír mi napísal súkromne, že už mu to ide :)
Výborne, to je hlavné :)

Vladimir Kosorin

Odpovedám všetkým: už viem ako na to. 😛
Cez web , to som myslel z pc/nb. To je trochu iné ako z MT, ale už zvládam oboje.
Vďaka.
Vlado

Dňa ut 15. 3. 2022, 8:11 Filip C <filipk...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/a81dbaf6-8f94-40cc-a512-3d7b8ae5f844n%40googlegroups.com.