pomoc s tagovanim, sport=?

Jozef Riha

ahojte, najde sa nejaky odbornik na sportove ihriska? dakujem, jose

obrázok.png
obrázok.png

miro.j...@gmail.com

Ahoj
odbornik nie som,  z mojich skusenosti by som tam dal:

leisure=pitch
sport=multi
surface=artificial_turf alebo tartan (nevidim to presne)

Ten okruh v pozadi aj s objektmi vo vnutri dokopy by som dal "sport=athletics", ktory ma v popise "A collection of sports which combines various athletic contests based on the skills of running, jumping, and throwing."

A tie zlte ciary vyzeraju ako na nejaky bedminton, ale nikde nie je drziak na siet, tak neviem. Takze by som dal "multi".

  ahoj, Miro

Dátum: nedeľa 28. februára 2021, čas: 16:49:41 UTC+1, odosielateľ: jose1711

Jozef Riha

Vdaka, Miro, spravil som tak. j

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/1c38fccb-8002-4310-a9fb-a938624cd5fcn%40googlegroups.com.