Chranene stromy

Steve Cord

Zdravim! chcel by som sa spytat ako urobit aby na mape freemap.sk boli vidiet chranene stromy, napr. buk pod Klukou, neviem nic o tom najst na openstreetmap wiki ani neviem co zapnut na freemap sk, dakujem

BukPodKlukou.jpg

Miro Mirecnet

V OSM databaze niektore chranene stromy su. Na vrstve X sa chraneny strom vsak samostatne nerenderuje.

Iba tabula. Ak je tak oznaceny :)

pi 11. 6. 2021 o 12:16 Steve Cord <stefan...@gmail.com> napísal(a):
[...]

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/1564d176-d5c0-436a-a021-f86d487b1200n%40googlegroups.com.

Michal Páleník

napr
https://slovensko.oma.sk/turistika/chraneny-strom
> --
> Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Openstreetmap Slovakia“ služby Skupiny Google.
>
> Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
> Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/1564d176-d5c0-436a-a021-f86d487b1200n%40googlegroups.com.

--
michal palenik
www.freemap.sk

Steve Cord

takto vidim chraneny strom v Kremnici na Zechenterovej a bohvieco to nieje, ako to urobit aby sa na freemap.sk dal zobrazit aj jeho nazov? kam mam napisat na ziadost o zmenu?

Dátum: sobota 12. júna 2021, čas: 9:01:29 UTC+2, odosielateľ: Michal Páleník
ChranenyStrom-Zechenterova.JPG

Steve Cord

ako pozeram tak pozeram, stale nevidim ani len ikonku toho stromu pod Klukou:

nieje to chyba renderingu ze je ta ikonka stromu zelen a splyva s farbou lesa? nedalo by sa aspon toto zmenit?
Dátum: sobota 12. júna 2021, čas: 10:36:45 UTC+2, odosielateľ: Steve Cord

On Sat, Jun 12, 2021 at 10:40 AM Steve Cord <stefan...@gmail.com> wrote:
ako pozeram tak pozeram, stale nevidim ani len ikonku toho stromu pod Klukou:

nieje to chyba renderingu ze je ta ikonka stromu zelen a splyva s farbou lesa? nedalo by sa aspon toto zmenit?

Steve Cord

skusil som denotation = landmark aj natural_monument ale na freemap.sk to nevidno ani v jednom pripade, chybu som nahlasil na github

nastastie existuje jeden workaround - chybna je render thema mapforge freemap sk, ked som stiahol freemap do oruxmaps na mobile, potom som stiahol render themu z openandromaps:

Elevate 4:

strom je viditelny, takze aspon takto zatial
Dátum: sobota 12. júna 2021, čas: 20:31:53 UTC+2, odosielateľ: Martin Ždila