Obývané územia

MisoBqi

Zdravím,
obce resp. iné obývané územia by mali byť ohraničené polygónom landuse=residential, tak je? To, že nie sú (napr. Slopná, Tŕstie, Podskalie... v okrese PB) asi nie je úmysel, či?
Keď ležia vnútri niečoho iného riešiť to reláciou alebo nejako inak?

A.In.The.K A.In.The.K

a) podla mna ano: landuse=residential
b) vela landuse residential pochadza z CLC (Copernicus z CLC2006, alebo bez uvedenia zdroja su obcas dost mimo)
c) ja som opravoval trocha okres liptovsky mikulas, ci uz opravou /posuvanim zvecsovanim povodnych objektov, alebo dokreslovanim novych
source som uvadzal prevazne Ortofotomozaika SR

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/8a1dee22-d69a-4ed5-a40e-48e9f7150c16n%40googlegroups.com.

MisoBqi

Ešte PLS podotázka: Keď inkriminované územie leží napr v rozsiahlej farmland, tak to riešiť cez reláciu?

Dátum: štvrtok 25. februára 2021, čas: 10:47:24 UTC+1, odosielateľ: a.in....@gmail.com

Milan Marguš

Dá sa aj tak alebo "rozbit" tie farmlands na menšie, resp. odstrániť ich (keďže zdroj je starý a kvalita nízka) a prípadne prekresliť z ortofotomozaiky.

št 25. 2. 2021 o 12:05 MisoBqi <mi...@hiking.sk> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/0d35a622-fa93-47db-a490-dd59f94b30f0n%40googlegroups.com.