Fwd: Jemputan ke Persidang CIO dan MyGOSSCON 2013

Harisfazillah Jamel

to osdcm...@googlegroups.com
FYI

Dalam hal ini, pihak MAMPU dengan sukacitanya menjemput tuan untuk
menghadiri persidangan tersebut serta memanjangkan jemputan ini kepada
50 ahli Komuniti OSS.  (Masuk percuma)

---

JEMPUTAN KE PERSIDANGAN KETUA PEGAWAI MAKLUMAT (CIO) & MALAYSIAN
GOVERNMENT OPEN SOURCE SOFTWARE (MyGOSSCON) 2013

Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia: Rakyat didahulukan, Pencapaian
diutamakan. Selanjutnya, saya memohon perhatian tuan tentang perkara
di atas.

2.      Untuk makluman tuan, Persidangan CIO dan MyGOSSCON 2013 akan
dianjurkan bertujuan untuk memberi pendedahan, ruang perkongsian dan
pertukaran minda alam perkembangan dan trend ICT semasa. Persidangan
ini juga merupakan platform kolaboratif strategik di antara sektor
awam, industri ICT dan komuniti Open Source Software (OSS).

3.      Sehubungan dengan itu, Persidangan CIO dan MyGOSSCON 2013 yang
bertemakan “Charting The Next Level of S.M.A.R.T. Government” akan
diadakan seperti ketetapan berikut:

Tarikh       :        10 Disember 2013 (Selasa)

Masa         :        9.00 pagi hingga 5.30 petang

Tempat     :        Grand Putrajaya Ballroom

                            Hotel Marriot Putrajaya

Aturcara   :        Sila rujuk Buku Program Persidangan yang disertakan

4.      Persidangan tahunan ini akan dirasmikan oleh Yang Berhormat
Datuk Joseph Entulu Anak Belaun, Menteri di Jabatan Perdana Menteri.
Dalam hal ini, pihak MAMPU dengan sukacitanya menjemput tuan untuk
menghadiri persidangan tersebut serta memanjangkan jemputan ini kepada
50 ahli Komuniti OSS.

5.      Sukacita sekiranya pihak tuan dapat memaklumkan kehadiran
melalui e-mel kepada saya dengan kadar secepat mungkin pada 8 Disember
2013. Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan, sila hubungi saya, Siti
Hawa binti Mahadi, di telefon: 03-88725106 atau e-mel:
ha...@mampu.gov.my atau pegawai-pegawai saya:

a) Cik Veronica (emel: vero...@mampu.gov.my); dan

b) Pn. Isnomaria (emel: ma...@mampu.gov.my).

6.      Sesungguhnya atas kehadiran puan didahului dengan ucapan
terima kasih jua.

Sekian.

“BERSAMA MELAKSANA TRANSFORMASI”

“BERKHIDMAT UNTUK NEGARA”

Saya yang menurut perintah,

(SITI HAWA MAHADI)

Urusetia Persidangan
b.p. Ketua Pengarah MAMPU

Buku Program v2 - 5 Dis 2013 MLM.docx

Umarzuki Mochlis

to Linuxmalaysia Malaysia, osdcm...@googlegroups.com
Kena register dulu ke atau main redah je?

OSDC.my Discussion Group In Facebook
http://www.facebook.com/groups/osdcmalaysia/

Malaysia Open Source Conference 2013 (MOSCMY)
MOSC2013 http://www.mosc.my/
---
Anda menerima mesej ini kerana anda melanggan kumpulan "OSDC.my Mailing List" Google Kumpulan.
Untuk mengirim kepada kumpulan ini, hantarkan e-mel kepada osdcm...@googlegroups.com.
Lawati kumpulan ini di http://groups.google.com/group/osdcmy-list.
Untuk melihat perbincangan ini di web, lawati https://groups.google.com/d/msgid/osdcmy-list/CAAOQdMU0P7dnuBOr4S_cdAtZ7y0jyqJWqwU0rOfaJVXSxZ%2Bu%3Dg%40mail.gmail.com.
Untuk mendapatkan pilihan lanjut, lawati https://groups.google.com/groups/opt_out.

Prima Yogi Loviniltra

to osdcm...@googlegroups.com

Saya berminat, macam mana untuk register En?

sallehy

to osdcm...@googlegroups.com
Saya berminat...bagaimana nak daftar?

Harisfazillah Jamel

to Umarzuki Mochlis, osdcm...@googlegroups.com
Untuk pendaftaran kehadiran minta email atau hubungi Puan Hawa binti Mahadi, di telefon: 03-88725106 atau e-mel: ha...@mampu.gov.my

a) Cik Veronica (emel: vero...@mampu.gov.my ) dan

b) Pn. Isnomaria (emel: ma...@mampu.gov.my )

2013/12/6 Umarzuki Mochlis <um...@umarzuki.org>

MOSC2013 Update With Email @ MailChimp
http://eepurl.com/lBBbj

Malaysia Open Source Conference 2013 (MOSC2013)
http://portal.mosc.my/

LinuxMalaysia Network
http://www.facebook.com/Bukan.Sekadar.Internet.Sahaja