Fwd: Fwd: Praktisk information til Maker Faire Aarhus 2021

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com

Hej
Måske er jeg den eneste som har fået mailen, isåtilfælde har i den nu.
Hilsen Christoph
to Open Space Aarhus
Hej!

Vi skal vel have indsendt behov for forplejning til de medlemmer, som bemander standen inden deadline.
Indtil videre er det kun mig, der står på under bemanding på https://wiki.osaa.dk/index.php?title=AarhusMakerFaire2021

Mvh
Brix
--
Henrik Brix Andersen

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Hej

Pt er der sandwich til to pr stand..

Så ja vi må nok hellere få flere skrevet på.

Hvis du ikke kan skrive det ind på wikien at du kan deltage så skriv lige her, så skal jeg nok opdatere og melde ind.

/pedersen

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Jakob Lahn og jeg deltager i al fald lørdag.
Ifht wikien, så aner jeg ikke hvor jeg skal kigge 😅

Henrik Brix Andersen

to Open Space Aarhus

jakob lahn

to Open Space Aarhus
Jeg har skrevet mig og mysli på inde på wiki

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Vil I skrive Anne, Mailen og mig på på lørdag?
Jeg kommer også i hvert fald en del af søndagen.

--
Inger Stokkink
@stokkink

Henrik Brix Andersen

to Open Space Aarhus
Done :-)

--
Henrik Brix Andersen

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com, Henrik Brix Andersen
og jeg fik en redigerings konflikt :o

/pedersen

Jacob V. Rasmussen

to Open Space Aarhus
Jeg har skrevet mig på i oversigten. Jeg har hele weekenden afsat til projektet.
Jeg kommer selvfølgelig på tirsdag.

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Tak Brix :)

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com, Inger Stokkink

Hej

Det er pt skrevet 6 på lørdag og 4 på søndag

Jeg skriver til Maker faire at vi er 5 begge dage.

Vi mangler een søndag og der er sikkert en der ikke er der til frokost lørdag og det er nemmere at regne med.

Jeg når realistisk set ikke at sende mailen i morgen formiddag så jeg forfatter og skriver den nu.

/pedersen

[...]

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Tror nu det er meget fornuftigt med 6 når der er 6 skrevet op 😅 det er jo ikke fordi alle skal spise på samme tid ☺️

Men fedt du tager teten 😎

lars madsen

to openspa...@googlegroups.com
Sy holdet siger de bliver tre lørdag og søndag, og de er vist ikke noteret på listen endnu
 Vh. Lars

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Brix fulgte Ingers anvisning og skrev 3 på lørdag og en søndag.

Jeg tror at vi kan risikere at mangle en sandwich søndag, men det kan vi nok håndtere.

@lars kan du opdatere wiki siden så den er retvisende?

/Pedersen