Foutmeldingen versie OpenSong-3.4.1

Pjotr

to OpenSong
Nieuwe versie OpenSong-3.4.1 geïnstalleerd maar leidt tot foutmeldingen. Vervolgens maar weer terug naar een versie v2.1.2

Roland

to OpenSong
Ik heb versie 3.4.1 ook geïnstalleerd, ik krijg diverse foutmeldingen
- nederlandse vertaling is niet te laden, geeft fout Xmlexception  line 98 parser error 7 mismatched tag
- nederlandse bijbels worden niet opgepikt. Opgelost door de scripture map kopieren naar de dezelfde map als waarin de sets en de songs staan
- het lijkt wel een stuk sneller te werken en de ndi output doet het

Vwout

to open...@googlegroups.com
Versie 3.4.1 werkt al beter dan 3.4, maar het blijft een testversie.
Bijgaand en wel werkende en volgens mij volledig bijgewerkte Nederlandse
vertaling. Deze zal denk ik in de volgende release opgenomen zijn.

Op 11-1-2021 om 21:20 schreef Roland:
> [...]
> 'OpenSong' van Google Groepen.
> Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer
> wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar
> opensong+u...@googlegroups.com
> <mailto:opensong+u...@googlegroups.com>.
> Ga naar
> https://groups.google.com/d/msgid/opensong/0fb496ca-10ac-4417-87c9-af4762ee7ccdn%40googlegroups.com
> <https://groups.google.com/d/msgid/opensong/0fb496ca-10ac-4417-87c9-af4762ee7ccdn%40googlegroups.com?utm_medium=email&utm_source=footer>
> om deze discussie op internet te bekijken.
Nederlands

Roland

to OpenSong
Bedankt,
de nederlandse vertaling werkt nu

Pjotr

to OpenSong
Roland, wat bedoel je met ndi output?

Roland

to OpenSong

Highlights of this release include:

  • NDI Support. The OpenSong presentation screen is available as an NDI source for other programs.
zie https://sourceforge.net/p/opensong/news/

Pjotr

to OpenSong
Ik zoek het bestand waarin de rivisies van OpenSong worden toegelicht. Waar kan ik vinden welke wijzigingen er zijn doorgevoerd sinds v2.1.2?