Error activitylog

Geralda de Man

to opensong
Sinds een paar weken krijgen we dit bericht als we opensong opstarten. Als ik kijk naar dit bestand, zie ik dat het bestand ook sinds eind juli niet meer wordt aangepast.

Hoe kan ik dit verhelpen?
opensongerror.PNG

p.de....@chello.nl

to open...@googlegroups.com

Geralda,

Heb je geen backup van OpenSong waar je het bestand ActivityLog.xml uit kan kopiëren?

Het bestand dat ik heb is als bijlage toegevoegd.

Kijk ook even naar je Algemene instellingen - Systeem

Groet,

Piet

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'OpenSong' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar opensong+u...@googlegroups.com.

image003.png
image004.jpg
ActivityLog.xml

Geralda de Man

to opensong
Ja, die heb ik nog wel, een oudje uit 2018. Kan ik die gewoon over het bestaande bestand zetten?

Geralda de Man

to opensong
Ik heb het bestand vervangen met jouw bestand, en nu geeft hij geen foutmelding meer.. Ik zag bij instellingen dat bij ons het vinkje bij 'logboek bijhouden inschakelen" aanstaat. Ik heb geen idee wat het allemaal doet.

p.de....@chello.nl

to open...@googlegroups.com

Geralda,

Opgelost toch?

‘k Zou als ik jou was het vinkje weghalen.

In het logboek kun je bijhouden welke liederen je gebruikt hebt.

Als je dat niet spannend vind, vinkje uitzetten.

image001.png
image002.jpg

Vwout

to open...@googlegroups.com
Aan je schermafbeelding te zien staat het bestand in Dropbox. Dat
betekent dat je ook gewoon een oude versie kunt terug zetten, van
bijvoorbeeld twee weken geleden.

Die activiteiten logboek houdt bij welke liederen er zijn getoond. Dat
kun je nodig hebben voor je rapportage aan CCLI, als je liederen
gebruikt die onder de CCLI licentie vallen.

Dit bestand kan groot worden als je OpenSong lang en/of veel gebruikt.
Als je computer een keer crashed tijdens OpenSong gebruik, of OpenSong
crashed zelf, dan kan het beschadigd raken. Een groot bestand heeft een
wat hogere kans op beschadigen dan een kleine.

Maar als je geen liederen gebruikt die onder CCLI licentie vallen en je
rapporteert dus niets, dan kun je deze functie ook uitschakelen.

Groeten,
Vwout

Geralda

Op wo 14 aug. 2019 om 22:48 schreef <p.de.mu...@chello.nl