Storingen Arriva KV6 - 10 & 16 Mei

Tristan van Triest

to openov
Hi all,

Afgelopen 10e mei rond 15:40 merkte ik dat de KV6 van Arriva volledig geen berichten meer doorgaf, een uitzondering hoopte ik. Echter merk ik dat er op dit moment (11:35) ook opnieuw geen KV6 berichten vanuit Arriva worden ontvangen.

Zijn dit bekende storingen en/of is er gepland onderhoud/communicatie vanuit Arriva?
(Of gaat er aan mijn kant iets fout... dat kan ook natuurlijk!)

Met vriendelijke groeten,
Tristan

Roel Hemkes

to ope...@googlegroups.com
Nee, gaat niks fout aan jouw kant, ik ontvang ook geen Arriva KV6 berichten...
Groeten,
Roel

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'openov' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar openov+un...@googlegroups.com.

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
On Monday, May 16, 2022 11:37:04 AM CEST, Tristan van Triest wrote:
> Zijn dit bekende storingen en/of is er gepland onderhoud/communicatie
> vanuit Arriva?

Er is geen gepland onderhoud. Wel wordt een slachtoffer gezocht voor
stokslagen (betrouwbare bron).

--
Stefan

Simon Pellegrom

to openov
Misschien handig voor een volgende keer: https://zabbix.opengeo.nl/history.php?action=showgraph&itemids%5B%5D=28060

Kan je een hoop kopzorgen over je eigen ontvangers schelen :)

Tristan van Triest

to openov
Dat is erg handig Simon, bedankt voor deze link!