Z88DK

László Princz

to Microkey Primo

Indítanék egy külön beszélgetés a Z88DK környezetről, mert ez egy elég jó lehetőségnek tűnik, hogy új játékok/alkalmazások készülhessenek primóra.
Amennyiben más is használja ezt a környezetet, szívesen bővíteném én is az ismereteimet.
Pár hete, mikor életre kelt a primóm, letöltöttem a Z88DK-t, és készítettem egy HelloWorld alkalmazást. Aztán készült egy memóriateszt is, amivel a hibás IC-t kerestem a gépben. Azonban a Z88DK nem volt képes tetszőleges memóriahelyre betölteni a kódot, csak a 4100H címre.
Most letöltöttem a friss verziót, ami már képes tetszőleges memóriacímre betölthető kódot készíteni, azaz a zcc parancs elfogadja a +primo target esetén is a -zorg paraméter, amiben meg lehet mondani, hova generálja a kódot. Érdekes módon azonban ebben az új változatban már elég sok dolog megváltozott. A HelloWorld alkalmazásom már másként fut. A printf parancs már nem értelmezi a "\n" karaktert, csak a 0x10 és 0x13 kódokat.
A programok default betöltési címe 4100H-ról 4400H-ra változott. Tudja valaki, hogy miért?
És a legnagyobb szomorúságom, hogy nem tudok a programkódba pragmákat illeszteni.
A zcc paraméterként elfogadja a pragmákat, de a programkódban hiába használom a #pragma preprocesszor kódot, nincs hatása. Ebben tud valaki segíteni?
Ha bárki használ Z88DK-t, kíváncsi lennék a tapasztalataira. És közben talán más is kedvet kaphatna hozzá ... :)

Viktor Varga

to microke...@googlegroups.com
Szia,

Vass Sándor foglalkozik a témával, de csak a FB csoportban aktív, levlista tagok között nem láttam.
Itt a csoport:

üdvözlettel/best regards: Varga Viktor

--
--
Hozzászólás: microke...@googlegroups.com

László Princz

to Microkey Primo
Köszi, de sajna facebookon nem vagyok. Azért egyelőre még küzdök vele.

Viktor Varga

to microke...@googlegroups.com
Szia,
Jeleztem Vass Sándornak aki FB-on kommunikál erről, hogy iratkozzon fel a levlistára.
üdv: Viktor
üdvözlettel/best regards: Varga Viktor

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/microkey-primo/4890c456-f453-4c4d-b490-aa99d9e95a7cn%40googlegroups.com.

László Princz