Strófák poziciója

Hegyi Tamás

to lilypond...@googlegroups.com
Sziasztok
A dal utáni versszakok elhelyezésére találtam egy mintát a leírásban, de gyakran probléma, h hosszabb sor esetén lelóg a lapról. Ilyen esetben a hspace és vspace utáni értékek változtatásával próbálom beállítani. Sajnos ebben az esetben nem akar összejönni. Van vmi tippetek?

adeste fideles Herbei, oh ihr Gläubigen_d.ly

Griechisch Erika

to lilypond...@googlegroups.com
Szia!

Így én is jártam. A \markup után lehet írni méretet változtató parancsokat. Odaírtam, hogy \small, de van \smaller és \tiny is

Erika

UI: pont én is ezt a kottát szedtem pár napja és tegnap kezdte énekelni a kórusunk :)

--

---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar LilyPond-felhasználók közössége” csoportjára.

Hegyi Tamás

to lilypond...@googlegroups.com
Nem a legpraktikusabb de kétségkívül gyors megoldás. :) Sajnos a lilypondnál néha rengeteget kell nyomozni ilyen apróság miatt.
(Én egy karácsonyi könyvön dolgozom, amiben a dalok német és magyar verziója lesz benne. Érdekesség például, h az aranyszárnyú angyal német nyelvterületen egy tavaszváró dal lett. :) )

Köszönöm a segítséget. :)

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/lilypond-user-hu/CALPoK15sPjc%2Byp7v59JFX9CKWY2peaFgFs_KvqVnORUsMCZfxQ%40mail.gmail.com.

--
Mit freundlichen Grüßen