langparkeren Quest op Schiphol

Jaculus

to ligf...@googlegroups.com
Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie ervaring met het parkeren van een Quest op Schiphol voor een paar weken?

Schiphol zelf reageert dat er fietskluizen zijn, als ik vraag om binnenmaten van die kluizen blijft het stil.

Jaculus - heeft ook al jaren een Quest-

Toni Cornelissen

to ligf...@googlegroups.com
Hoi,

> Heeft iemand van jullie ervaring met het parkeren van een Quest op Schiphol voor een paar weken?

Amsterdam zuid heeft een hoekje voor bijzondere fietsen. Eerste dag
gratis, daarna een euro of zo per dag.
Ik zie geen bewaakte fietsenstalling op Schiphol bij NS, dus ik geef
je weinig hoop. Standaard fietskluis zou ik mijn Quest niet inzetten.

Groetjes Toni
--
Toni Cornelissen
http://toni.technetium.be

Marjolein van Dillen

to Ligfiets
Amsterdam Zuid zou ik mn DF in de verste hoek durven zetten, maar liever niet overnacht. Persoonlijk.
Schiphol zou ik mn DF niet neerzetten, zelf, gezien de handhaving + loslopende figuren. Tenzij je een openfiets in een fietskluis gaat zetten.

Aanbod: ik woon 9 wandelminuten van een station dat een directe verbinding heeft met Schiphol (4x/uur, waarvan 2 intercities die t in 28 min doen), en ons huis kan een velo veilig bergen voor een week of 2.

Hoop dat je n oplossing vindt.

gr
Marjolein - mn man fietst ook velo- van Dillen

Sjoerd Peerlkamp

to ligf...@googlegroups.com
Dag Jaculus!

Ik heb net even navraag gedaan bij de persoon op Schiphol die over parkeren gaat. Er blijkt nauwelijks vraag te zijn naar voorzieningen voor fietsers, dus alles is ingesteld op auto en OV. Er zijn maar een paar fietsenstallingen en inderdaad fietsenkluisjes. Hij stuurde een foto door en daar past zeker weten geen velomobiel in ;-)

Als je wilt, kan ik nog wel navragen of je ergens in een hoekje in een parkeergarage kunt staan, maar dat lijkt me niet zo lekker want in principe kan iedereen daar dan bij.

Ik zou dus gebruik maken van het aanbod van Marjolein!

Sjoerd.

--
--
Posten: ligf...@googlegroups.com