Cand apare Kiwi Linux 10.08

Optimizare seo (polysoft)

to kiwilinux
Buna ziua tuturor,

se stie deja cand apare Kiwi Linuxul?

Astept cu nerabdare,

Ai
-------
www.optimizare-seo-sem.com

Jani Monoses

to kiwi...@googlegroups.com
Buna

dupa Ubuntu 10.04.1 si dupa Kiwi 10.08 RC (daca acesta din urma va fi testat de cateva persoane)

Jani

2010/8/10 Optimizare seo (polysoft) <seopo...@gmail.com>

--
Înainte de a posta citiți regulile listelor de discuții http://ubuntu.ro/comunitate/participa/listediscutii/conduita
Pentru a posta pe acest grup trimiteți un mail la adresa kiwi...@googlegroups.com

John Mitchell

to kiwi...@googlegroups.com
foarte interesante discutiile si subiectul legat de kiwi care ma pasiona la un moment dat, intre timp am trecut un pic spre promovare si crestere trafic web pentru afaceri si magazine online (optimizare SEO, SEM, marketing online).

Calin Miclaus

to kiwi...@googlegroups.com
La tine în sat, funcționează genul ăsta de promovare ? aici la oraș parcă e răsuflată faza...
Chiar ai simțit nevoia să pronunți cuvântul kiwi în mesaj ? de ce ?

(mai pune o dată link-urile, poate nu le-au văzut toți)

[...]

---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „kiwilinux” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa kiwilinux+...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

--
Călin Miclăuș

Catalin Stama

to kiwilinux
Mai apare o distributie noua pe 2020? Mai este proiectul in picioare?

Jani Monoses

to kiwi...@googlegroups.com
:)
Ultima versiune a aparut in 2012, nu mai e activ proiectul. Sunt bune si alternativele in ziua de azi :)