השתתפות בצער - מודי בר און ז"ל

chairperson דודו אמיתי AIA

to הארכיונאי הישראלי
האיגוד הישראלי לארכיונאות ולמידע מביע את צערו העמוק על לכתו בטרם עת של מודי בר און מחשובי היוצרים הדוקומנטריים בישראל.
מודי היה ממקימי הפורום הישראלי לשימור הזיכרון האודיו-ויזואלי ובשנת 2016 הוענק לו ולשותפתו, ענת זלצר תבדל"א, אות אסתר הרליץ מטעם האיגוד "על תרומתם המיוחדת והנמשכת בתחום התיעוד הדוקומנטרי של החברה והמדינה בישראל, על פועלם העקבי לשימור ההיסטוריה והזיכרון האודיו-ויזואלי והנגשתם לציבור, על חשיפתם של הארכיונים בישראל כאתרי זיכרון חיוניים לחקר העבר ועל קידום התרבות הארכיונית בכלל."
על לכתו של שותף לדרך ויוצר רב פעלים בתחום מורשת התרבות בישראל אבלים כולנו.
תנחומינו שלוחים למשפחת בר און ולכל מכריו ומוקיריו של מודי.
זכרו יהיה ברוך.

דודו אמיתי
יו"ר האיגוד הישראלי לארכיונאות ולמידע

Joav Shdema

to israrchivist-
מודי היה איש יקר ואהוב על כולם
עבדתי עימו הרבה לאורך השנים בפרוייקטים הדוקומנטריים שלו ושל ענת זלצר, שני אנשים שיודעים לספר סיפור.
דבר יפה מאין כמותו, בעיני, נגלה לי עם לכתו של מודי. יש אנשים שבמותם מגלים שהם היו דברים שונים לאנשים שונים, כל איש ואישה וחוויתם עם המת. מודי בראון היה אותו מודי לכולם ללא יוצא מהכלל ולא היו שני "מודי" או יותר - היה אחד ואיננו עוד.
יהי זכרו ברוך

Joav Shdema
CEO
Digital Projects Ltd
Expert Film-Video-Audio Restoration

--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

yishai shuster

to israrc...@googlegroups.com
אכן איש יקר היה...
גם אני זכיתי לעבוד לצידו מעט בהואת הקולנוע... אין ולא יהיה כמהו...

ישי שוסטר יד חנה