זמן לשמירת חומר

ארכיון בית השיטה

to israrc...@googlegroups.com
שלום רב, שאלה - כמה שנים יש לשמור חומרים הנהלת חשבונות כמו דוח רכוש, דוח מס הכנסה וכיו"ב. לא מדובר במאזן, אלא בכל החומר עד המאזן. רשימות נכסים בנויים, מאזן בוחן וכיו"ב.

דודו אמיתי

to israrc...@googlegroups.com

שלום רב,

מי שואל/ת? למה ההודעה לא חתומה? כמה פעמים צריך להזכיר שזו איננה שיחה פרטית?

נא לשלוח הודעה חתומה עם שם מלא ושם המוסד אליו שייכים.

בברכה – דודו

יו"ר האיגוד

--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

להסיר מרשימת התפוצה

ארכיון בית השיטה

to israrc...@googlegroups.com
 שלום רב, ההודעה היא מארכיון בית השיטה. קיבלנו חומר מהנהלת החשבונות, מבקשים לדעת האם לשמור חורמים כמו רשימות ציוד חקלאי, בנינים וכיו"ב. מאזני בוחן, ועוד. חומרים מלפני למעלה מעשרים שנה וגם יותר חדשים, 10 שנים. תודה.  תמר

‫בתאריך יום ב׳, 19 ביולי 2021 ב-18:19 מאת דודו אמיתי <‪dud...@givathaviva.org.il‬‏>:‬

זהר אלופי

to הארכיונאי הישראלי
לכל הארכיונים שאינם כפופים לחוק הארכיונים כולל הארכיונים של הקיבוצים -
אמנם אתם חפשיים לעשות כרצונכם בחומר הארכיוני שלכם אבל עצתי לכם, אם אתם רוצים לבער חומר ארכיוני כדאי שתנהגו לפי הכתוב בתקנות הביעור של חומר ארכיוני בכתובת:
בברכה
זהר

‫בתאריך יום ג׳, 20 ביולי 2021 ב-10:56 מאת ארכיון בית השיטה <‪archi...@gmail.com‬‏>:‬

דודו אמיתי

to israrc...@googlegroups.com
זהר תודה.
הקישור המקוצר לא נפתח לי.
מה הלינק המלא?

בברכה - דודו
יד יערי

to הארכיונאי הישראלי
דודו שלום,
מצאתי את זה באתר של האיגוד, תחת "מידע מקצועי" "חוקים ותקנות".
בברכה
זהר

‫בתאריך יום ד׳, 21 ביולי 2021 ב-21:37 מאת דודו אמיתי <‪dud...@givathaviva.org.il‬‏>:‬

הדס אביבי Publications aia

to israrc...@googlegroups.com
הי לכולם,
בהזדמנות זו - מוזמנים להשתמש בכל הקישורים לחוקים השונים, שמרוכזים עבורכם באתר האיגוד:
חוקים ותקנות - קישור

קריאה נעימה - הדס, ועדת פרסומים ורשתות חברתיות

‫בתאריך יום ה׳, 22 ביולי 2021 ב-12:36 מאת זהר אלופי <‪zal...@gmail.com‬‏>:‬

דודו אמיתי

to israrc...@googlegroups.com

זהר אלופי

to הארכיונאי הישראלי
אני מתכוונת לקישור השני שיש בו תקופות החזקה לחומר ארכיוני שנמצא בכל משרד ומשרד בין אם הוא ציבורי/ממשלתי או פרטי.
בברכה
זהר

‫בתאריך יום ה׳, 22 ביולי 2021 ב-14:45 מאת דודו אמיתי <‪dud...@givathaviva.org.il‬‏>:‬

Uri Barel

to ארכיונאים קבוצה
היי לכולן וכולם !

אמנם ארכיון קיבוצי פרטי אבל.....
שומר את כל החומר כפי שכתוב בחוק הארכיונים הקיים.
במידה ויש לי ספק (בדרך כלל אין) אני שומר את החומר (עד שיגלוש ולא יתיר לי ברירה).

תמיד חושב אלף פעם אולי יבוא חוקר או סתם מתעניין.

ימים טובים ובריאים
ב ב ר כ ה !

אורי בראל

קיבוץ ברקאי