nepotrebni kljucevi iz laba

Vladan Popovic

to haklab
Cao,

Imam tri para kljuceva koje ni ja ni bivsi vlasnici necemo koristiti, pa hteo da pitam kako da ih urucim?

Ne znam da li neko uopste ide u prostoru ... mislio da ih ubacim u sanducetu, ali ko zna koliko bi dugo stajali tamo i da li bi bili upotrebljivi nakon izlozenosti.

Pozdrav i svako dobro,
Vladan

Desiree Miloshevic

to Vladan Popovic, haklab
Cao Vladane

Kao sto znas za sada nema puno ljudi u prostoru ali
mozes ih doneti sledece nedelje…i ostaviti na stolu.
Neka se jave ljidi kojima su
potrebni.

Bilo bi lepo da se posle
pauze ekipa koja ima ideje za bolji “code of conduct” ponovo ukljuci, predloze nova pravila ponasanja i kako se handluju ispadi- koje stara ekipa (koja i nije vise puno prisutna) prihvati.

Osoba o cijem smo ponasanju diskutovali pre mesec dana rekla ke da vise ne dolazi u lab.

Tesko ie predvideti kako ce se sve razvijati ali smatram da to nece biti prepreka da se ljudi ponovo fizicki okupe u prostoru.

Des

On 14 Jul 2022, at 20:30, Vladan Popovic <vlada...@gmail.com> wrote: