מאמר חשוב של ארז בן יוסף מאוני' תל אביב

ly5001278

to ארכיאולוגיה יהודית
מועדים לשמחה

קבלתי בערב החג את מאמרו של ארז בן יוסף 'ממלכת השקופים'.
אני חושב שזה ממש מאמר מכונן שחובה על כל מי שעוסק בארכיאולוגיה ללמדו היטב.

ניסיתי לצרף לכאן קובץ פידיאף של המאמר ולא הצלחתי.
נראה שניתן לקרוא את המאמר בקישור זה ואולי גם כאן (הקישורים חסומים לי, אך בחיפוש גוגל אני רואה את השורות הראשונות וככה"נ מדובר בזה).

רפאל ויהודה שימל

to ly5001278, ארכיאולוגיה יהודית
מצורף.
הרב ענבל בזמנו העלה את המאמר בצירוף קישורים לאתרו רציו.

‫בתאריך יום ג׳, 21 בספט׳ 2021 ב-22:10 מאת ‪ly5001278‬‏ <‪ly50...@gmail.com‬‏>:‬
--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'ארכיאולוגיה יהודית' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה אימייל, שלח אימייל אל emetmeeretz...@googlegroups.com.

יוסף מיכאל יוסקוביץ

to רפאל ויהודה שימל, ly5001278, ארכיאולוגיה יהודית
אודה אם יש למישהו את מאמריו המקוריים, כי המאמר בהארץ עם כל הכבוד הינו עיתונאי ולא מספיק מחקרי.
בברכה מרובה.
יוסף מיכאל יוסקוביץ
יו"ר אגודת מטמוני ארץ ויו"ר מכון 'יערוך אותו' לעריכה תורנית.
0548496207

‫בתאריך יום ג׳, 21 בספט׳ 2021 ב-22:19 מאת רפאל ויהודה שימל <‪leav...@gmail.com‬‏>:‬

רפאל ויהודה שימל

to יוסף מיכאל יוסקוביץ, ly5001278, ארכיאולוגיה יהודית
בקישור שלינקקתי רציו יש שם את מאמרו מקורי אך הוא באנגלית.

‫בתאריך יום ג׳, 21 בספט׳ 2021 ב-22:29 מאת יוסף מיכאל יוסקוביץ <‪ymy8...@gmail.com‬‏>:‬