BLDC visszataplalas

FuzArn

to elektr...@googlegroups.com, ele...@centralnet.hu
Valaki belemelyedt a lelkivilagaba esetleg?

DC kefes motorokhoz anno csinaltam olyan vezerlot ami fekezeskor visszataplalt, megizzasztott, BLDC-nel mar nincs kedvem kinlodni, nem tunik egyszeru dolognak.

Nezegettem par kontroller IC-t de nem nagyon emlitik, hogy tudnanak fekezni/visszataplalni.

Kinai hub motor vezerlokre szinten azt irja az elado, nem tud visszataplalni.

Hogyisvanez?

Ennyit talaltam hirtelen:

Kesz projektbe nem futott bele valaki valahol esetleg?

Koszi,
A.

Andras Schaeffer

to elektr...@googlegroups.com, ele...@centralnet.hu
A kulcsszó regenerative breaking.
Rengeteg talalat van, kesz cuccra is es tervre is.

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „elektro-lista” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) elektro-list...@googlegroups.com címre.