Hosting Django aplikací

stanisl...@gmail.com

to django-cs
Zdravím,

chtěl bych se zeptat, kde hostujete své Django aplikace/weby? Osobně používám VPSfree hosting. Nemám problém si sám spravovat VPSka, ale v poslední době mi připadají servery takové... líné, pomalu reagující. Když stejnou aplikaci pustím na notebooku či VPSku na serveru co mám doma, dostanu rapidně jinou odezvu.

Předem díky za tipy, Standa

MirekZv

to django-cs
Já jsem používal Forpsi a myslím, že to šlapalo hezky.
Samozřejmě doba, kdy 20G s Linux image byla za 35 Kč na měsíc, je pryč,
ale myslím, že kolem těch asi 85 Kč je to pořád dost přijatelné.

Jan Walter

to djan...@googlegroups.com
My máme dobrou zkušenost (spolehlivost, mimořádný cena/výkon) s contabo.com.

--
--
E-mailová skupina djan...@googlegroups.com

lubos....@gmail.com