PyCon CZ, PyCon SK

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ

Ahoj,

asi už to všechno víte, ale já jen kdyby náhodou... Za týden už je PyCon CZ, takže kdo ještě váhá s lístkama, tak má poslední příležitost. Máme už přes 200 účastníků, perfektní spíkry, workshopy, no prostě všechno, takže neváhat a kupovat.

Pokud vás českej PyCon akosi nevzrušuje, tak bych rád připomenul, že je tu ještě PyCon SK! Termín konference už je dán (11.3.2016 až 13.3.2016), místo taky (Bratislava, což je hezky uprostřed Československa, takže na vzdálenost se nemůže vymlouvat nikdo), prodávají early bird lístky a dokonce už mají i otevřené CfP, takže můžete posílat návrhy na svoje přednášky! Prostě jedou jak draci!

- FB stránka: https://www.facebook.com/pyconsk/

- FB událost: https://www.facebook.com/events/941546202585736/

Srazy jsou pro děcka, teď se jezdí na konference! ;-)

Mějte se,

Honza

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Uf! Diky za pripomenuti. Listky koupeny. Jak pro me, tak pro tatika (podporujeme ceskeho skolstvi :))

Ted uz jenom nezmeskat letadlo SFO->BRNO :))

--
--
E-mailová skupina djan...@googlegroups.com

Tomáš Ehrlich

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Ahoj děcka,
nevěřím, že k tomu vůbec došlo, ale musel jsem nastavit limit na lístky. Zbývá posledních 24 lístků. A to jsme odhad účasti posunuli už 2x :)

Těším se na vás! Mám objednat dva sudy zelené?
   Tom

5. 11. 2015 v 23:59, Jakub Vysoky <ja...@borka.cz>:

signature.asc

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Zbývá posledních 24 lístků? No ty brďo!

Honza

Tomáš Ehrlich

to djan...@googlegroups.com
Jako… Ještě bychom mohli přiobjednat koláčky, bagetky a nějakou tu sodovku, ale trička, <překvapení> a <překvapení> určitě nezvládneme :) A to jsem doufal, že budeme mít pěknou rezervu :/

Původní odhad byl 150, za chvilku se dostaneme na 250 a to se blíží k hranici kapacity venue. Další strech je možný, jen tam nebude takový komfort :)

Tom

6. 11. 2015 v 10:48, Honza Javorek <ma...@honzajavorek.cz>:

signature.asc