Dvě věci: Pyvo → Brno, Trello → GitHub

Honza Javorek

to Konference PyCZ, djan...@googlegroups.com
Ahoj, dvě věci:

Pyvo → Brno
Ve čtvrtek bude v Brně Pyvo, tak mrkněte na http://pyvo.cz/brno nebo https://www.facebook.com/events/1020319328014738/ a přijďte! Budeme tam mít "dramaturgii" jakou jsem naznačil v https://www.facebook.com/groups/pyonieri/permalink/1095251417153701/ a kterou všichni olajkovali, tak snad se nám to povede. Kdo nemáte Facebook, tak:

Plánuju že bychom v Brně udělali v březnu Pyvo o debugování. Hledám přednášející na:

1. přednáška: Úvod co a jak a proč + základní tipy a triky, přehled že existuje pdb, logging, pprint, repr, profilery a na co to je dobrý (během této budou ostřílení vlci pít pivo nebo doplňovat díry v základech)

2. přednáška: něco víc do hloubky - pokročilé funkce pdb, debugování v PyCharmu nebo jinde, prostě nějaká víc hardcore přednáška pro ostřílené mořské vlky (během této budou začátečníci pít pivo nebo hustě zapisovat do deníčků)

Pro mě budou obě, protože furt printuju jako malej, takže já vyjdu ze srazu osvěžen vědomostmi ať už se řekne skoro cokoliv :D

Trello → GitHub
Možná jste si všimli, že se s Pyvcem snažíme shromažďovat nápady o tom, co by se dalo realizovat pro dobro a slávu Python komunity u nás. Je k tomu i stránka na python.cz: http://python.cz/zapojse Já dost používám Trello, tak jsem to automaticky hodil tam, ale nevím, jestli ten nástroj paradoxně zbytečně nebrání lidem se vlastně zapojit :) Co byste řekli na to, že by se to hodilo na GitHub? Lepší? Horší? Napište. Kompletní popis zde:

https://trello.com/c/taJCzgVK/59-p-esunout-tento-trello-board-na-github-do-issues-ted-kdy-u-se-da-na-githubu-hlasovat-p-es-reakce

Jinak pokud máte nějaký nápad, co by se dalo pro slávu Pythonu dělat třeba ve vašem městě, na vaší škole, apod., dejte vědět. Klidně kašlete na Trella a GitHuby a napište nám jen tak na mail, na in...@pyvec.org. Třeba mi někdo napsal, že by udělal hackaton pro fanoušky Geocachingu. Píšu mu - jasně, tohle je super, můžeme přijet pomoct nebo pokud potřebuješ prostory, peníze, můžeme je zkusit sehnat. Takže kdyby vás něco napadlo, i blbost, pošlete nám to. Když to nezrealizujete vy, ale bude to dobrý, tak se toho třeba chytí někdo jiný. Třeba za rok, ale to neva, ty nápady můžou zrát :)

Mějte se,
Honza

Jachym Cepicky

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Ahoj,

pro mě je Trello na spoustu věcí overkill. Hodně to používají netechnický lidi, přijde jim to lepší - ale já se v tom osobně ztrácím. Použítí GitHub bych podpořil

ne 20. 3. 2016 v 19:27 odesílatel Honza Javorek <ma...@honzajavorek.cz> napsal:
--
--
E-mailová skupina djan...@googlegroups.com

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Ahoj,

tak během Python sprintu jsem se dostal k tomu, že jsem Trello zmigroval na GitHub. Aktualizoval jsem podle toho i http://python.cz/

Pokud chcete pomoct s čímkoliv ohledně Pythonu v ČR, najdete teď inspiraci nejlépe takhle. Jestli nevíte co se sobotou/nedělí, můžete se k našemu sprintu na dálku přidat a rovnou něco zavřít 8-) Máte-li nápad, založte ho na https://github.com/pyvec/zapojse/issues (nebo, pokud je to třeba nápad k nějakému našemu webu, založte ho k repozitáři toho webu, žejo).

Mějte se,
Honza

--

MirekZv

to django-cs, pyt...@py.cz

Já bych třeba mohl zorganizovat Python pro starce, když už je mi těch L+.
Něco jako PyLadies.
Ale PyStarci, ne PyOldies, protože hlavní odlišnost by byla, že by se tam mluvilo o Pythonu normálně česky.

Mirek

Petr Viktorin

to djan...@googlegroups.com, mirek....@gmail.com
On 08/31/2016 12:09 PM, MirekZv wrote:

> Já bych třeba mohl zorganizovat Python pro starce, když už je mi těch L+.
> Něco jako PyLadies.
> Ale PyStarci, ne PyOldies, protože hlavní odlišnost by byla, že by se
> tam mluvilo o Pythonu normálně česky.

To zní dobře!
Naše zkušenosti s organizováním jsou shrnuty tady:
http://pyvec-guide.readthedocs.io/index.html

Kdybys potřeboval s něčím dál poradit/pomoct, ozvi se!

MirekZv

to django-cs, mirek....@gmail.com
Dík, v úvahách to je, ale jako vždy - nic nestíhám. Momentálně se musím rychle naučit Django, nejlíp tak do týdne (samozřejmě po práci).

yedpodtrzitko

to django-cs, pyt...@py.cz
Starci na Pyvu

FTFY