Fwd: [django-cs] ? Prazske Pyvo #47 ?

Jakub Vysoky

to Konference PyCZ, djan...@googlegroups.com
api mozna priste, ale shanime speakry... takze> #callforspeakers !!! napady?

On Monday, February 16, 2015 at 11:37:07 PM UTC+1, Radek Svarz wrote:
To API or not to API?

Takze API nakonec nebude?

Na to jsem se tesil.

On Monday, February 16, 2015 at 11:08:12 PM UTC+1, Honza Král wrote:
Ja muzu udelat lightning talk a couchovani (nejen) na Django Girls. A
take prinesu par knih do knihovnicky abychom to mohli hned vyzkouset
:)
Honza Král
E-Mail: honza...@gmail.com
Phone:  +420 606 678585

> [...]
> Příležitost pro všechny ze svých přečtených (nejen) Pythoních svazků
> ofouknout prach, a nechat je kolovat po republice.
>
> A slyšel jsem že Mikey odřekla účast, tak na report o DjangoGirls by
> to chtělo nějakého kouče. Co vy na to, Honzové? :)

> --
> --
> E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
> ---
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs ve Skupinách Google.

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Ja?

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
s tebou uz zrovna pocitame, i kdyz, zalezi, co nabidnes :))))

kdo dal? vitek by mohl neco povedet o falcon, ze jo?

ale jeste by to chtelo nejake api frameworky, nebo mozna neco, co ty api data uz bude nekde zobrazovat (ruzne tyhle javascript knihovny?:))

napady vitany!

Další možnosti najdete na https://groups.google.com/d/optout.

Honza Král

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Ja nekdy neco rad povim o designu API knihoven - tedy ne REST, ale jak
navrhnout interface neceho ala Django ORM (Elasticsearch DSL) aby slo
udelat vse co by mohlo byt potreba, lide se nemuseli prilis veci ucit
a dobre se jim to pouzivalo.

Pripadne i neco o tom jak udrzujeme API pro elasticsearch up-to-date
vcetne klientu v 6 jazycich.

Ale bohuzel v Breznu nebudu.
Honza Král
E-Mail: honza...@gmail.com
Phone: +420 606 678585

> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAEO8NYwt4T61uxLO-cdX-yQVYL8Kkp%2BL3MxJ-EZe%3DLgiPxz7EA%40mail.gmail.com.

Vladimir Macek

to djan...@googlegroups.com
Ahojte, do Prahy se ani tentokrat na PyVo nedostanu, i kdyz jsem puvodne chtel.

Doufam, ze nekdo bude schopen a ochoten vystoupeni u tabule zaznamenat,
protoze si to opravdu poustim a velmi existenci zaznamu ocenuju!

Diky,

Vlada

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
To o navrhu interface knihoven by bylo super. (Osobne jsem si pro vlastni potrebu vyvinul rozdeleni API vs. interface, aby se mi to nepletlo - API pro webova, interface/rozhrani pro knihovny atd.)

Jinak Django REST Fw pouzivali myslim ve Videoflotu (halo... Tomas Ehrlich...?), tak by me zajimalo jak to dopadlo a jak se s tim pracuje, jestli je to dobry nebo ne. A Falcon by me taky zajimal. Podle me ma hezci interface na psani views nez Flask.

Co bych nabidnul ja, to bych si jeste nechal projit hlavou :) Taky muzem zkusit vyslat Zdenka, ten ma vzdy nejakou pecku a libi se vsem a vsude ;)

Tomáš Ehrlich

to djan...@googlegroups.com
Django REST framework je podle mě jedna z nejlepších knihoven pro Django. Architektura a rozšiřitelnost je přímo úžasná. Ve Videoflotu to není žádné terno, API je privátní, takže „si uděláme co potřebujeme“. A žijeme s tím. Mnohem víc jsem si s tím vyhrál u Lingui (https://lingui.co, zatím ještě v soukromé demoverzi).

Dneska se bohužel neobjevím. Klient odložil schůzku na zítra (ještě navíc v Brně), takže cestovat jen za Pyvcem je „neefektivní“ :) Ale štvě mě to. Ten talk od H. Krále vypadá zajímavě, snad bude video.

Užijte si to děcka!
   Tom

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com
aaaa - omlouvam se, ukradl jsem tenhle thread a premenil ho na planovani na priste. cili cokoliv se zde tyka api/interface se nebude dit dnes! sorry vsem!

dnesni program> lightning talks, django girls brno, kitchen-ci

Další možnosti najdete na https://groups.google.com/d/optout.

starenka .

to djan...@googlegroups.com
> [...]
> navrhnout interface neceho ala Django ORM (Elasticsearch DSL) aby slo
> udelat vse co by mohlo byt potreba, lide se nemuseli prilis veci ucit

Davej!!!!
---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
you did it. Six months later, neither can you. | print
'aknerats'[::-1]

Vítek Pliska

18. 2. 2015 v 15:56, Jakub Vysoky <ja...@borka.cz>:

s tebou uz zrovna pocitame, i kdyz, zalezi, co nabidnes :))))

kdo dal? vitek by mohl neco povedet o falcon, ze jo?

Jop, neco malo bych aji rekl, domluvime dnes. Zajima me i ten restfw, ktery znam tak jako z rychliku a potom hodne i naledne Honzou avizovany nerestovy APIcka.

V.

signature.asc

Vítek Pliska

to Jakub Vysoky, Konference PyCZ, djan...@googlegroups.com

Dorazím dnes, domluvíme a rád na příště něco k Falconovi připravím (malého). V.