108 Online. Testing.

Jiri Barton

to Django Cs, Konference PyCZ
Zdar vid,

jiz tuto stredu 18. 3. 2020 jako tradicne 3. stredu v mesici od 19:00
probehne Prazsky python sraz tentokrat bez srazu a bez Prahy a bez
Venecku, Ostrovskeho 38a, Praha 5 - LOLZ. Potkame se online!

Jak to bude probihat? Pres ZOOM (nejpravdepodobneji) usporadame
hromadnou udalost, a to od 19:00. Pripravte si a vyzkousejte klienta
ZOOM - v mobilu, laptopu jako desktop aplikaci nebo primo v browseru
https://zoom.us/.

Presny link bychom zacli promovat zitra po generalni zkousce po emailu
zde, na strankach meetup.com, pyvo.cz, twitteru a nasem slack kanalu
#pyvo-praha na pyvec.slack.com.

Tematem je Testovani s prednaskou od samotneho Honzy Krale. Prostor pro
lightning talky bude samozrejme, jako vzdy se zapisujte na
https://bit.ly/prpylight - na tema testovani (jak poustite testy, kdyz
ne z konzole?)... ale jinak na jakekoliv jine tema.

Otevri si pivo nebo limonadu a pripoj se!

https://pyvo.cz/praha-pyvo/
https://www.meetup.com/Prague-Python-Meetup-NaPyVo/events/zznpllybcfbxb/

Jiri Barton

to Django Cs, Konference PyCZ
1. Zoom link na dnesni vecer (cca od 19:00)

https://pantheon.zoom.us/j/233335156

Mezitim vyzkousejte klienta a sluchatka/repro/mikrofony.

2. Slack chat kanal pro dnesni vecer

#pyvo-online na pyvec.slack.com

Pokud nejste registrovani na pyvec.slack.com a radi byste chatovali
pred/behem/po skonceni srazu s ostatnimi, budeme muset kazdeho pozvat
pres email, poslete reply na tento email nebo vyckejte, az to zacne,
budeme registrovat obratem, registrace zabere chvilku. Bohuzel nejde
jinak (pro tentokrat).

3. Mnozi se dotazy, jestli lze

(A) pripijet mineralkou Korunni - ano.

(B) pripijet pivem Corona - ne, nejedna se o pivo.

Lidi vazne, davejte pozor, alkohol oslabuje (imunitu). Zvazte, kde se
pohybujete a jestli si muzete dovolit pak treba zustat doma, kdyz se
zmatlate.

Tak vecer!

whiskybar

> Visit: http://www.py.cz

Petr Turek

to djan...@googlegroups.com
Čau,

Nejsem ve slacku, díky za registraci.

P.

> 18. 3. 2020 v 9:38, Jiri Barton <jb...@tele3.cz>:
> --
> --
> E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
> --- Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs ve Skupinách Google.
> [...]

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com
Petre, potrebovali bych tvuj email. Tady v #django-cs ho nevidim. Klidne mi ho posli soukromne.

Václav Řehák

to django-cs
Ahoj,

nahraval se ten Zoom? Je to někde ke shlídnutí?

Díky

Vašek

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com
Ahoj, prednaska se nahravala, afterparty ne :))) Myslim, ze jeste ale neni vystaveno nikdo. Posleme link!

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Zaznam by mel byt online> https://pyvo.cz/praha-pyvo/2020-03/