☇ Prazske Pyvo #47 ☇

Jiri Barton

to Django Cs, Konference PyCZ
Zdar Pythonisti,

uz tuto stredu, pozitri, osmnacteho unora dvatisice patnact se uskutecni
dalsi, ctyricaty sedmy, bleskovy Python sraz. Jakovzdy to bude Na
Venecku, Ostrovskeho tricet osm A, Praha PET - Smichoff, od devatenacti
hodin.

Ohlasy na minuly Docker sraz byly velke a brzy jiz chystame pokracovani;
speakri nam bohuzel trochu vybouchli, ale nezoufejte, sraz bude. Jak
napovida %subj%, radi bychom ozivili lightning talky, pripadne i kratsi
zpravicky lze. Uplne nejlepe udela ten, kdo si vzpomene, co ho od noveho
roku nadchlo a v vcem/s cim rad dela!

Whiteboard:
kitchen.ci - test konfiguraci
predbezna zprava o Django Girls - Django workshopu v Brne

Urcite dorazte!

whiskybar

http://lanyrd.com/2015/praha-pyvo-february

Petr Viktorin

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Hlásím jeden lightning talk na https://github.com/pyvec/bookshelf !
Příležitost pro všechny ze svých přečtených (nejen) Pythoních svazků
ofouknout prach, a nechat je kolovat po republice.

A slyšel jsem že Mikey odřekla účast, tak na report o DjangoGirls by
to chtělo nějakého kouče. Co vy na to, Honzové? :)
> --
> --
> E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
> --- Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> django-cs ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny,
> zašlete e-mail na adresu django-cs+...@googlegroups.com.
> Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
> [...]

Honza Král

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Ja muzu udelat lightning talk a couchovani (nejen) na Django Girls. A
take prinesu par knih do knihovnicky abychom to mohli hned vyzkouset
:)
Honza Král
E-Mail: honza...@gmail.com
Phone: +420 606 678585
> Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CA%2B%3D%2BwqDkgGAL5s4oNzbUhQhgxin-ukHjsfMmiKKbJ4mwRN%2B-ag%40mail.gmail.com.

Radek Svarz

to djan...@googlegroups.com, pyt...@py.cz
To API or not to API?

Takze API nakonec nebude?

Na to jsem se tesil.

> [...]
> ---
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs ve Skupinách Google.

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Ja jsem vsechny IT knihy kdysi uz daroval do knihovny na VUT FIT kdyz jsem se stehoval :-/ Ale treba doma jeste najdu nejaky zbytecnosti.

Treba ;)

> A slyšel jsem že Mikey odřekla účast,

To je dobry vedet, v tom pripade asi nema pro Zuzku smysl na Pyvo chodit a radsi at obejde tu Pracovnu a zacne vybirat termin. Uz je docela pouzitelna po nemoci, tak se do toho snad obratem uz pusti.

> Ja muzu udelat lightning talk a couchovani (nejen) na Django Girls.

To by bylo super!

Honza

Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu django-cs+...@googlegroups.com.
Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/67d90e67-1e5a-4642-a88c-379537ec492f%40googlegroups.com.
Další možnosti najdete na https://groups.google.com/d/optout.

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Vypad mi tam odkaz. Melo to vypadat takhle:

Treba ;)

Honza

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com, pyt...@py.cz
api mozna priste, ale shanime speakry... takze> #callforspeakers !!! napady?