PyCon CZ: Call for papers

Daniel Srb ben Abraham

to django-cs
Ahoj,
jen chci připomenout konec CfP pro letošní PyCon CZ (do čtvrteční půlnoci).

CO JE TO?
— Je to vlastně způsob, jak se organizátorů PyConu zeptat, jestli jim váš nápad na přednášku nebo workshop přijde dobrý.

CO POTŘEBUJU?
— Téma, o kterém bych chtěl(a) mluvit.
Já osobně skoro vždy přednáším o něčem, co mě štve, že spousta lidí neví a přitom by jim to ušetřilo tolik práce.
Samozřejmě si můžete najít jinou motivaci. Díky přípravě přednášky se většinou dozvíte o tématu něco nového.
Znám i lidi, kteří si přihlásí přednášku o tématu o kterém se chtějí něco dozvědět…

CO NEPOTŘEBUJU?
— Není potřeba mít ji už hotovou, na to jsou další 4 měsíce, pokud bude vybraná.
— Taky není potřeba, aby přednáška byla super náročná, na PyConu máme rádi i přednášky, které něco řeknou i začátečníkům, kterých tam nechodí málo.
— Moře zkušeností s přednášením: pokud máte pocit, že nemáte dost zkušeností, je i možnost získat pomoc zkušeného mentora.

Další info na https://cz.pycon.org/2019/proposals/ (odkaz na přihlašovací formulář úplně dole).