Duveds IF - medlemsavgift

Anne Andersson

to dif-nyh...@googlegroups.com

Hej

Du är det dags att betala in medlemsavgiften till Duveds IF för medlemsåret 1/9 2017 – 31/8 2018.

Avgiften är följande:

250,-                   enskild medlem
600,-                   familj
200,-                   pensionär

Betala till Duveds IF s bankgiro 5130-4699.
Skriv namnen samt de första sex siffrorna i personnumret på medlemmarna i meddelanderutan vid betalningen. Får inte uppgifterna plats maila mig.
Har jag fått dessa uppgifter tidigare behöver du inte skicka dem igen.

Välkomna till ett nytt medlemsår!

Anne Andersson
Kassör
070-375 36 09

Hemsida           duvedsif.se
Facebook         Duveds IF Längdskidor
                             Duveds IF Alpin

Duveds IF är anslutna till Svenska Skidförbundet, Svenska Friidrottsförbundet samt Svenska Orienteringsförbundet.

Anne Andersson

to dif-nyh...@googlegroups.com

Hej

Om du ännu inte har betalat in medlemsavgiften för 1/9 2017 – 31/8 2018 är det dags att göra det nu.

Detta är en påminnelse, så om du redan har betalat behöver du inte göra någonting.

Hälsningar

Anne Andersson
Kassör Duveds IF
070-375 36 09

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen "DIF nyhetsbrev" i Google Grupper.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till dif-nyhetsbre...@googlegroups.com.

Anne Andersson

to dif-nyh...@googlegroups.com

Hej

Om du ännu inte har betalat in medlemsavgiften för 1/9 2019 – 31/8 2020 är det dags att göra det nu.

Detta är en påminnelse, om du redan har betalat behöver du inte göra någonting.

Hälsningar

Duveds IF
Anne Andersson
070-375 36 09

Hej

Nu är det dags att betala in medlemsavgiften till Duveds IF för medlemsåret 1/9 2019 – 31/8 2020.

Avgiften är följande:

250,-                   enskild medlem
600,-                   familj, där medlemmarna är skriva på samma adress
[...]

Duveds IF är anslutna till Svenska Skidförbundet, Svenska Friidrottsförbundet, Svenska Innebandyförbundet samt Svenska Orienteringsförbundet.

Anne Andersson

to dif-nyh...@googlegroups.com

Hej

Nu är det dags att betala in medlemsavgiften till Duveds IF för medlemsåret 1/9 2020 – 31/8 2021.

Avgiften är följande:

300,-                   enskild medlem

[...]

Kom håg att tydligt meddela om avgiften gäller hela familjen. Jag behöver då namnen på alla som ingår i familjen och som är skrivna på samma adress.

[...]

Om du vill visa den här diskussionen på webben besöker du https://groups.google.com/d/msgid/dif-nyhetsbrev/003a01d58d83%24db4bd570%2491e38050%24%40se.

Anne Andersson

to dif-nyh...@googlegroups.com

Hej

Här kommer en påminnelse. Har du redan betalat in medlemsavgiften kan du bort se från denna påminnelse.