Dr. Róna kitart eredeti véleménye mellett

Meszlényi Farkas

to devizahitel
„egy teljesen ostoba és cinikus konstrukció, ami nem felel meg sem az akkori törvényeknek, sem pedig a római jog által érvényben lévő kölcsön fogalmának”.

A választás teljes összefogással lesz csak eredményes, az biztosíthatja o.v. bandájának eltakarítását, s a sevizás őrület végét!

Sziasztok:
Saci
--
www.farkasgyula.hu Alkotóház-Műterem Galéria

Tiszai Timea

to devizahitel
hmmm...
a tényekből egy kettő, amin nem tudok túllépni, pedig ha valamit hát nagyon szeretném, ha végre a bíróságok a jogszabályoknak megfelelően ítélkeznének, hogy a bankok betartva a számviteli törvényt, korrekten számolnának el.

- Király Júlia és Róna Péter egy csapatban. Róna Péter szerint Király Júlia a hét főbűnös egyike. Emiatt Király Júlia ki akar lépni, de MZP nem engedi.
kérdésem: szerinted Róna Péter majd ül az államfői székben és maga hozza majd a törvényeket, a devizások jogainak visszaállítására? a bíróságok és a hatalmi ágak szétválasztására? vagy mint államfő parancsot ad a honvédségnek, hogy....

- MZP kibújik  a devizás kérdések elől. Király Júliára, Dr Szepesházi Péterre és Róna  Péterre hagyja a dolgot. Olyan emberekre, akik egymással nemigen kommunikálnak, sőt, Király és Róna ellentéte antagonisztikus :)
kérdésem: miért bújik ki a kérdések alól. Netán csak nem azért mert nem tud hazudni? és képtelen megmondani, hogy "nem segítünk, nem foglalkozunk a devizásokkal. OV megmentette Őket."
kérdésem: hogy lesz ebből béke az összefogásnál devizás kérdésekben?

Egy biztos a Mi Hazánkra mindenhol tudnak már szavazni az emberek, országos szinten. Ha segítünk nekik bejutni a Parlamentbe, nem csalódunk. Remélem. :) Mert a remény hal meg utoljára. :)
üdv TTimi

szerintem ez

--
Fórum: http://www.devizahitelmegoldas.com/index.php/forum/listcat

A csoportnak küldött üzeneteket a csoport moderátorai előzetesen engedélyezik.
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „devizahitel” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) devizahitel...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAN5aPC%3Dkir2BExrhf%2B6yRLzwjk%2B22ictXWysLxPJtiW-Zocz1A%40mail.gmail.com.

--
boldog csirkék élve vagy halva (6 hetes, egészben/feldarabolva) májusra rendelhető
libák Márton napra (egészben/feldarabolva) rendelhető.

Ha lelked és szíved valaki megtalálja,
Ő lehet a világ legboldogabb barátja.
Lám Én kerestem és tán rátaláltam,
Lehet megleltem a csodát a világban.
Rád leltem e rohanó világban.
Mert Te jó vagy, a legjobbak között,
Ki mást mond, ahhoz ne legyen közöd!'
Legyen nagyon szép napod!!

Meszlényi Farkas

to devizahitel
Timikém!

A Mi hazánk is o.v.-nek kedvez, s Te is, ha rájuk szavazol, így hatalomban tartjátok a jelent.
Lelketek rajta, itt most nincs semmi egyéb, csak ők, vagy "mi", nincsennek nézetek, álláspontok, vagy sikerül békés úton kiszavazni o.v.-t, vagy sem, s ehhez minden egyes szavazatra szükség van, hogy elég legyen.....
Messze nem értek egyet a fenti fejtegetéseddel sem, de nincs is kedvem győzködni, hibás, mert o.v. eltakarítása után lehet csak a nézeteket ütköztetni, a véleményeket egyeztetni még sevizás ügyben is, s éppen az összefogás biztosítja azt, hogy lesznek pro és kontra érvek, s végre lesz ütköztetés, megvitatás, több szempontból megvilágítva, és így egyeztetéssel a legjobb megoldás. EZT JELENTI  AZ, HA NEM EGYPÁRTRENDSZER VAN!

Nem szeretnék erről továbbiakban itt megnyilvánulni, mert ez a levelező lista nem erről szól, Róna sevizás ügyben  pedig továbbra is igen fontos függetlenül minden politikai poszttól.......Ezért hoztam ide....

Sziasztok:
Saci

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAFCFeud6hJZmLpSKMa3uPrh4CDxHUtX6K9K%2BZXY50ZodUtO83w%40mail.gmail.com.

MsDeva50

to deviz...@googlegroups.com
Sacival értek egyet. Szerintem Róna sose lesz köztársasági elnök, győzelem esetén sem valószínüsítem (bár nem bánnám). Mégis fontos szerepe lehet a megoldásban .
Ha még nem láttátok, nézzétek meg ennek a youtube video-nak az első  felét.

Beszóló a blogsorozat címe, és interjú Rónával.
Üdv mindnyájatoknak.
Zsuzsa
Mentes a vírusoktól. www.avast.com

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAN5aPCmWs_-NJXRG8Ehm814S%2B7_uoTW%3DbePYx9_hg3WJtpueNg%40mail.gmail.com.

Mentes a vírusoktól. www.avast.com

József Ózdi

to devizahitel
Igen, igen feltettek egy 2013-as videót, ahol elég vadul nyilatkoztak, nos pont akkor volt egy
angol pásztorkutyás klub vacsoránk. A vacsorán mellettem ült az egyik család, akik közül
anya óvónő volt egy vidéki oviban. Rászólt az egyik gyerek testvérére hogy ne 11 órakor
vigye a kistesót oviba, mert lemarad olyan foglalkozásokról, melyek a fejlődését szolgálják.
Az akkor kb 48 kg-os asszonyt másnap a kamaszfiú testvérek úgy megverték, hogy kórházba
került. Per lett ahol a fiúkat felmentették. Védelmet kért a helyi rendőrségtől , a polgármestertől,
egyiktől sem kapott.

Naaaa kik voltak , akik hetekig kísérték munkahelyre be, munkahelyről haza.

Akkoriban nagyon elharapózott a cigány bűnözés vidéken. Aki nem élt közöttük, azoknak
fogalmuk sincs arról hogy miket műveltek bandában. Most sem tudjuk hogy mi zajlik
vidéken. Persze ők is emberek.

Azonban amikor nincs aki megvédje az életed, az értékeidet, akkor bizony ilyenné válik
az önvédelmi reflex. Nekem ezzel semmi bajom, szerintem ez rendben.

Engem ez a fajta szélsőség nem zavar, sőt nem bánnám, ha ilyen egyszerűen lapátra
lehetne tenni ezt a rengeteg bankár, közjegyző, és egyéb társadalmi létrán elhelyezkedő
hiénát, mert az istennek nem akar ténylegesen megvédeni bennünket egyetlen hivatalos
fórum sem.

Én mint félcigány nem félek az ilyen szélsőségtől, de volt hogy tizenéves kamaszoktól kellett
megvédenem az akkor 5 éves fiamat és magamat és nem szégyellem bevallani, hogy attól
az 5-6 kamaszfiúktól tele lett a gatya és csak a lélekjelenlétem mentette a helyzetet.

Akkoriban a gyámhivatal, bűnmegelőzési osztályának vezetője előtti szobában tevékenykedtem.
Egy csupa-csupa szociális érzékenységű csapattal, nos egy dologban egyetértettek és az
a cigánykérdés volt.

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAN5aPCmWs_-NJXRG8Ehm814S%2B7_uoTW%3DbePYx9_hg3WJtpueNg%40mail.gmail.com.

Imre Nagy

to deviz...@googlegroups.com
Kedves Timi!

Próbáld már meg azt észrevenni, hogy jelenleg is van több ellenzéki párt a parlamentben, de gyakorlatilag semmit nem tudnak csinálni, mert a kormány kivonul és így tovább.

A Mi Hazánkra való szavazás a szavazási rendszer miatt azt éri el, hogy az ellenzékre adott szavazatok szétforgácsolódnak és mindenhonnan csak a fidesz megy tovább, azaz megint meglesz a 2/3.

Esetleg bejut 2-3 Mi Hazánkos a parlamentbe, de nem fog tudni semmit sem csinálni.

EZT AKAROD? TÉNYLEG ENNYIRE VAK VAGY? ITT A NYERTES VISZ MINDENT és per pillanat az nem a Mi Hazánk lesz.

De lelked rajta. De ne legyen sírás itt április 4-én, ha kiderül, hogy pont a MH-s szavazatok miatt nem lesz rendszerváltás. Mert ha OV marad, akkor minden devizás megszívta.
Arról nem is beszélve, ha az EU-ból való kilépés megtörténik, akkor a hajadra kenheted az összes EDE-t.

Szavazz már az összefogásra és majd utána lehet nyomni a programokat. De itt most nem a választási a program a tét, hanem, hogy az EU-ban maradunk vagy sem.

Ne legyél már hülye!

I.

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAN5aPCmWs_-NJXRG8Ehm814S%2B7_uoTW%3DbePYx9_hg3WJtpueNg%40mail.gmail.com.

Baranyai Csaba

to devizahitel
Sziasztok!

Mindenki véleményét és álláspontját a legmesszebbig tiszteletben tartva szeretném kérni, hogy kevesebb politikát és több devizahiteles témát hozzunk a levelezőcsoportba.
Politikából annyit, amennyit a főtéma fókusza megkíván.

A figyelemfelhívás nem konkrétan a mai levelezésnek szól, hanem egy általános kérés, figyelembe véve, hogy kampányidőszak van és a nemzetközi helyzet is fokozódik.

Üdvözlettel, Baranyai Csaba

Mentes a vírusoktól. www.avg.com

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CA%2BTYKFU5HcWYrjGKTvExY3CfuwPD8QgxeL%2BHw%3D7tBeqwYvBHtQ%40mail.gmail.com.

Mentes a vírusoktól. www.avg.com

MsDeva50

to deviz...@googlegroups.com
Kedves Baranyai Csaba!
Én nem vettem észre, hogy ebben a csoportban túlzásba vinnénk a politikát.
De ez a választás életem lehet utolsó választása. A tét: Orbán-vagy nem Orbán.
Hát mikor legyen benne egy kis politika, mikor a devizahitel megoldása vagy nem megoldása, lehet, hogy csak politikai szinten megy csak. Hát akkor mikor írjak politikát (nem nagyon szoktam), ha most se?
Itt inkább véleménycsere van, ami a devizahitel által érinti a politikát is.
Üdv: Zsuzsa

Mentes a vírusoktól. www.avast.com

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAPazNUPSgrM0Qs8qYBCGkM5v%2B5ZJnWK4%2B%3DbUd2e6vUY%2BdEbjcA%40mail.gmail.com.

József Ózdi

to devizahitel
Sajnos tisztán politika a deviza megoldása, soxor írtam le és mondtam is ! EGYETLEN TOLLVONÁS megoldhatta volna,
erről szólnak az ellenünkben hozott különböző sallangirományok, mint a DH is...

A bankár "személytelen" zsonglőr, amennyiben becsődöl a bankja , sebaj majd összeülnek, kap egy kis ejnye-bejnyét és
a többiek kivásárolják a veszteségét...

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAJg6Gqw76SKWiou0h3jzZ%3DJSEXb4jhnMv0tMCrDrX9vhq-g2dQ%40mail.gmail.com.

Tiszai Timea

to devizahitel
már magam sem tudom, mit gondoljak, mit tegyek.
Csaba ! nem lehet elkerülni a politikát.:) Ha szappant választasz a boltban, azt is lehet politizálni :)

Ha az összefogásra kell szavaznom, akkor nem megyek el szavazni. Minden porcikám tiltakozik a szocik - rendszerváltás óta - tettei miatt. Vállalkozásainkat 3* fektették le, törvénykezéssel.
Fel akartunk állni, és mertem nagyot álmodni, a FideSS második kormányával, és  most a FideSS nyír ki . És menjek el szavazni? Bármelyikre?

65 évesen a vállalkozásunkat már nem is akarom újra indítani, de legalább élni hagyjanak.

Dr Kriston Istvántól kaptam, kaptuk sokan. És mint tudjuk Dr Kriston a devizásokért harcol. Harcol?

Azért Imre! Kíváncsi vagyok, mit szólsz Dr Kriston levelére . És a többi devizás? mit mond?
tehán ott vagyok,ahol elindultam. Már magam sem tudom, mit gondoljak, mit tegyek.

üdv Timi, aki nem akar hülye lenni, sem felelőtlen, és még sorolhatnám, mennyi mindent nem szeretnék :)

És amit szeretnék, meglátásom, hogy nem sok : egészség, élni és élni hagyni.  Az első a kezemben van. Még. A második sajnos nem rajtam függ, hanem az elitalján, aki kizsigerel, aki rabszolgává tesz, aki új szavakat talál ki, hogy a törvényesség látszatát fenntartsa.

Jog és Igazság mozgalom jogesigazs...@gmail.com

Mellékletekfebr. 17., Cs 14:51 (7 nappal ezelőtt)

címzett: Jog; titkos másolat: én
közzétéve - megküldve a pártszövetséghez:

NYÍLT LEVÉL A FIDESZ-KDNP PÁRTSZÖVETSÉGHEZ
ÚJ DEVIZA JOGVÉDŐ PAKTUMOT KEZDEMÉNYEZÜNK
VÁLASZTÓJOGI MEGÁLLAPODÁSI JAVASLAT ÉS
DEVIZA ÉRDEKVÉDŐ TÁMOGATÁS A NEMZETI OLDAL
ORSZÁGGYŰLÉSI KÉPVISELŐ-JELÖLTJEINEK

FIDESZ-KDNP pártszövetség országgyűlési képviselő-jelöltjeivel készek vagyunk megkötni azt a választójogi megállapodást, amelyben a képviselő-jelölt vállalja új deviza jogvédő paktum létrehozásában történő közreműködését a devizahiteles társadalmi probléma megoldására, cserébe a velem azonosuló és mögöttem álló deviza érdekvédelem támogatja a pártszövetség képviselő-jelöltjeit. Várom a Nemzeti Deviza Jogvédő Paktum Konzultációja kezdeményezésére ezúton előterjesztett javaslatomra vonatkozó szíves válaszukat.

USA (Márky-Gyurcsány-Bajnai-Róna-Szepesházi) vagy OROSZORSZÁG-IZRAEL (Orbán Viktor) e két hajó közül választhatsz. Magyarország kompország rajtad múlott eddig is, hogy hol köt ki.

UTASÍTSD EL
AZ USA BAL-LIBERÁLIS BÁBJAIT.
USA bal-liberális hazai kiszolgálói kiárusították a nemzeti vagyont, leépítették a munkahelyeket, eltüntették a devizahitelek kivezetésére felvett IMF-Világbank-EKB konzorciális hitelt (2008) és mégis a Róna-Szepesházi "kávéházi" tandemnek ma is van devizamentő ötlete, az sem zavarja őket, hogy a pénzügyi-bankár kormányzatoknak tiltva van a bankok megadóztatása, ígérgetni mégis tudnak. A bal-liberálisok felszámolták védelmi képességeinket is. A magyar föld eladásán ügyködtek éppen, amikor megbuktattuk őket (2010). Most ismét ide akarják betolni a globalista pofájukat, felszámolni a szuverenitásunkat, beolvasztani a világkormány alá nemzetünket. Mindig akadnak, akik inkább világpolgárok sem hogy hazafiak lennének. A bal-liberális pénzügyi-bankár kormányzatuk tovább fog fosztogatni, ha őket választjátok.

VÁLASZD
ORBÁN VIKTOR NEMZETÁLLAMÁT (!)
Orbánnal sok vitánk lehet (néha kileng), de a kompországunkat az egyetlen helyes stratégiai irányban az orosz-izraeli hasonlóan nemzetállamok partjai mentén kormányozza anélkül, hogy nemzeti szuverenitásunkat feladná. Orbán a magyar-izraeli és a magyar-orosz stratégiai partnerséget a magyarság fennmaradása nézőpontjából helyesen kezeli és ezzel kellő ellensúlyt képez az angolszász globalista és transzatlanti uniós törekvéseknek. Orbán a kompországunk sodró vizein államférfivé vált, a gazdaságépítő, valamint a foglalkoztatási eredményei és a szociális háló kiépülése megkérdőjelezhetetlenek. Persze mi a nép mindig többet akarunk és ez így van rendjén. Támogatásunkért cserébe új deviza jogvédő paktumot (deviza megoldást), európai béreket, az államműködés transzparenciáját, a NER átlátható alapokra helyezését, a jogállam és jogegyenlőség megvalósítását várjuk. A nemzeti oldal támogatása most az egyetlen járható út a bal-liberális nemzetvesztő törekvésekkel szemben.

DEVIZAKÁROSULTAKAT FELHÍVOM VÁLASZTÓJOGI MEGÁLLAPODÁS A FIDESZ-KDNP KÉPVISELŐ-JELÖLTEK
ÉS AZ ÚJ DEVIZA JOGVÉDŐ PAKTUM TÁMOGATÁSÁRA.
Támogassátok Orbán Viktort, valamint a keresztény értékeket képviselő Fiatal Demokraták (FIDESZ) és a Kereszténydemokraták (KDNP) pártszövetségét. Devizakárosultaknak tudniuk kell, hogy a devizaérdekvédelmet a megmentők és megmondók szerepében tündöklő bal-liberális érdekvédő hálózatok és személyek verték és verik most is szét, ezt a magam számos jogvédő kezdeményezései keserű sorsán megtapasztaltam. Ismerem ugyanakkor a devizamegoldásnak a nemzeti kormány kezeit megkötő bal-liberális bankár lobby támasztotta akadályát is, amelynek feloldására egyedül a nemzeti kormány képes új deviza jogvédő paktum megkötésével. Az új deviza jogvédő paktum létrehozásában felajánlom a nemzeti oldal felé a devizaérdekvédő törekvésemmel azonosuló devizakárosultak támogatását. Akik pedig továbbra is a bal-liberális "kamu" érdekvédő tömörülésektől, személyektől és "kávéházi" ötletmesterektől várják a nemlétező megoldást, úgy lelkük legyen rajta, üljenek fel a négyéves bal-jobb politikai ingára, csak le ne szédüljenek róla (...)

Ellenzők balra fordulhatnak (!)
Azonosulók jobbra ide csatlakozhatnak:
Nemzeti Deviza Jogvédő Paktum Konzultációja
Dr. Kriston István jogvédő
radiokémiai üzemmérnök
kandidátusi szakvizsgás politológus
jogász (ügyvéd), európajogi szakjogász

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAMf52fPattHUL%3Dk4r-j9%2Bsk5dqY-S5gYumopifKxC%3DFtPA2fWg%40mail.gmail.com.

TJM

to deviz...@googlegroups.com
Kedves Saci,

Egyetertek veled.

Most kar fejtegetni ezt, mert lattuk hogy eddig semmi jo nem tortent. Annyi biztos, hogy csak levaltas utan lehet pontosan atnezni es kidolgozni barmit is, amikor van lehetoseg a meg/atbeszelesre, velemenyek egyeztetesere mert eddig ez egyaltalan nem volt meg.

Udv mindenkinek,

Best regards,

T.J. Molnar

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAN5aPCmWs_-NJXRG8Ehm814S%2B7_uoTW%3DbePYx9_hg3WJtpueNg%40mail.gmail.com.

Imre Nagy

to deviz...@googlegroups.com
Timi!

A problémád az, hogy érzelmi döntéseket akarsz hozni, múltbéli események alapján, holott jelenleg csak egyetlen technikai döntés van: Orbán megy (összefogásra szavazás) vagy marad (bárki másra szavazás)
Ahogy korábban kifejtettem, nem azért kell oda szavazni, mert szuper a program, hanem a törvények alapján más irányba szavazva vagy NEM szavazva, elveszik a szavazat. Ez szimpla matek.

A Kriston levélhez sok mindent nem tudok hozzáfűzni. Valamikor évekkel korábban még normális keretek között csinálta, amit csinált, azóta viszont elment ebbe az elefánttornyos bullshit üzemmódba, ami súlytalanná tette. Kásler is elment a nagyon populista irányba, hasonlóan tesz Kriston is.

Azt kell belátni, hogy a NER számára a devizaadós problémakör NEM létezik. Pár ezer ember pampog, még kevesebb van a bíróságon. Nincs kint milliós tömeg az utcán. Innentől kezdve lehet lóbálni nyilatkozatokat meg "választójogi megállapodást", de ez egyrészt értelmetlen, másrészt meg szánalmas. Egyáltalán, mi a fene az a "választójogi megállapodás". Ezt a két szót nézzük már meg .... van ennek egyáltalán értelme?

" Minden porcikám tiltakozik a szocik - rendszerváltás óta - tettei miatt. Vállalkozásainkat 3* fektették le, törvénykezéssel."

Ha nem szavazol, akkor is szavazol, csak akkor a Fidesz-re. Ha neked ez most jó, akkor ezt támogatod.
A "szocik" sem úgy vannak már mint 13 évvel ezelőtt. A világ is sok mindenben változott, mint ahogy a fogyasztók is öntudatosabbak lettek.

Én azt _javaslom_ hogy szavazz az összefogásra. Rosszabb nem lehet, mint ami most van, viszont ha oda szavazol, akkor a szavazatod legalább ér valamit.
S az összefogásban nem csak a szocik vannak ott, hanem mások is, akik azért megakadályozzák, hogy baromságot csináljanak a "többiek".

Mondom, ez technikai szavazás lesz, s abból is az utolsó. Ha Orbán marad, akkor Magyarország megy az EU-ból. Ilyen egyszerű az egész.

I.

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAFCFeucTj5ZKfJehohh7GXJNV0TkENs90sFPRc2e2GpphQg%2BGg%40mail.gmail.com.

Kende Sándor

to devizahitel
Abszolút igazat adok neked: mesterházy, meg az a rosszarcú apehelnök vagy valami ilyesmi, meg amit az eūvel kavartak. Mon csak lopni lehet legálisan? Üdv Sándor

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAFCFeucTj5ZKfJehohh7GXJNV0TkENs90sFPRc2e2GpphQg%2BGg%40mail.gmail.com.

Tiszai Timea

to devizahitel
Imre ! KÖszönöm  és nagyra értékelem a velem/velünk való gondolkodásodat. És ebben teljesen igazad van, az érzelmeim elragadnak, ezért vagyok képtelen magamat képviselni a bíróságon is.
Már látom, hogy a gyerekeim mondják majd ki a tutit, kire szavazzunk. Az Ő jövőjük a tét. Ha elvesztem a peremet, akkor úgyis Ők fognak eltartani :)
Köszönöm még1szer Timi:)

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CA%2BTYKFXLe4r2E6xM0OCUz%3DTKDEnLeKim9SsxRf485jUqZ3G_2g%40mail.gmail.com.

Hitelesmozgalom

to devizahitel
sziasztok,

évek óta írok ebbe a csoportba devizahiteles-szakmai témában
leginkább semmi válasz, semmi reagálás

most hogy "bejött a politika" - egyre többen aktívak

bevallom, nem nagyon értem a dolgot

Abban szerintem egyet érthetünk, ha most a kampányban nem beszélnek rólunk a "politikusok", akkor marad a "tisztességes és szakmailag felkészült, független" magyar-nemzeti bíróság.

:( jozef

Szabó József
Arany Liliom Alapítvány kuratóriumi tag
Hiteles Mozgalom munkaszervezet ügyvezető

MagNet Bank
Arany Liliom Alapítvány:
HU8416200216-00245469-00000000
BIC(SWIFT)kód:HBWEHUHB

ADÓ SZÁM 18144741-1-42

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAD0QUr3xES0gum4X%3DRQw1naw1T9F_DyGyM-hLKwUnPmz6U5iHQ%40mail.gmail.com.

Tiszai Timea

to devizahitel
:) ez a célja minden pártnak, hogy megmozdítson/sikerrel megszólítson olyan rétegeket, akik csak punnyadnak. :)
Tehát a földalatti mozgalom megmozdult? Ahhoz ez az pár hozzászóló kevés :)

Én azért örülök, hogy vannak akik olvassák a sorainkat, a vívódásainkat, akik gondolkodnak és hangot is mernek adni a gondolataiknak. Pedig azt sem tudjuk, kik olvassák még ezt a listát :)

Mindenesetre Jozef írogass még, én mindig elolvasom :) remélem ez vígasztal :)

és még egy apró megjegyzés: annó azt tanultam, hogy mielőtt belemegyek egy üzletbe, akkor kell megbeszélni a sarokpontokat, amikor még "szeretjük" egymást.  Mert olyankor még mind a két fél eladni-venni akar, akkor még mind a kettő azt szeretné, ha létrejönne az üzlet. Olyankor még hajlandó a kompromisszunokra.  De ha már az üzlet megköttetett, akkor csak a vita marad, ha valamelyik lényeges pontot nem tisztáztuk az elején.
De én lejárt lemez vagyok. A világ változik. Kívánom, hogy a nagy Összefogásnak sikerüljön, ami nekünk sértetteknek nem sikerült. Az összefogás.

Üdv Timi

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CA%2B7YES6sjOMYC9Lmm8v9QKCd1fjXmStipZHFMAn5rzVPgktHkQ%40mail.gmail.com.

Baranyai Csaba

to devizahitel
Sziasztok!

Szintúgy! Egyetértek Timivel. Jozef írogass még, Timi, Imi, Árpi, Saci, Sándor, Era, Imre, Nándi és mind a többiek!
Mindig, mindent elolvasok, akkor is, ha nem is válaszolok!
Lélekben is veletek vagyok.

Üdvözlettel, Baranyai Csaba

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAFCFeuf8t7xL8yFjJsZOxW5Dwqi8YRbFJPZ3WZgF76ch_sC3HQ%40mail.gmail.com.

József Ózdi

to devizahitel
Akik dolgoztak hivatalban azok mind tudták, tudják az első perctől fogva, hogy az "egyetlen tollvonás"
jelentett volna valóban megoldást, ezért jónéhányan eleve nem küzdöttek...

Persze nincs biztosíték semmire bárki is lesz a jövő hírnöke, mivel már akkora intrika (szarkavarás)
zajlik minden területen, hogy ember legyen a talpán, aki kiigazodik.

Azonban ezeknek menniük kell és aztán lehet újult erővel nyomást gyakorolni, ha még maradt talpon
bárki is, és maradt még energiája is.

Mivel én is meglehetősen sarkosan fogalmazom meg a gondolataimat és néha talán el is durvulok, azonban
aki ismer az tudja, hogy nem ártanék a légynek sem.

Ezért Timivel értek egyet, de a józan paraszti ész azt mondja, másképp döntsek. Még az is eszembe jutott,
hogy érvénytelenül töltöm majd ki, de nem tudom akkor az hova megy...

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAPazNUNFsXo3ieFaZmPAuqT4jBp%3DUj281SwXmsgd48RMyL%3D8MA%40mail.gmail.com.

Mária Sebők

to deviz...@googlegroups.com
Ha nem mégy el szavazni, a fideszre szavazol

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAMf52fNQa9wbauB7u2tHdJPuLznKO9V0DvJEaQ0mQqbf8F0PLQ%40mail.gmail.com.

Meszlényi Farkas

to devizahitel
Erám!

Az érvénytelen szavazat is fityessssz.... és fityisz az orrodra 😛😉😉🤗

Sziasztok:
Saci

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CALpYNvQBBA3BJ%3DXW5vxWO8tjfU%3Dx0kmQVBoyTazMc4Vdi0Gu8g%40mail.gmail.com.

Eva Varadi

to devizahitel
Nagyon jól látod.Csak az összefogás ami ad némi reményt.12 éve pereskedek sok pénzér kevés sikerrel.Váradi Éva

[...]

Üdv: Váradi Éva

Tiszai Timea

to devizahitel
ne is mond Évám ! már 4,8 millát fizetek a NAV-nak és a K&h-nak 3,8milla ügyvédi ktsget. Havi részletekben. Mert így mulat egy magyar asszony :) Persze, amikor 2012-ben megnyertem a pert akkor az én ügyvédemnek 36eFt munkadíjat ítélt meg a Bíróság. Most, hogy buktam, 3,8millát a K&H ügyvédjének.
Ezt sem tudom elfogadni, hogy mitől ennyi, és mitől annyi.
De majd ez egy következő 10-12 év lesz :) És épp ezért sosem halok meg :) Mert a folyó dolgait az embernek illik befejezni. Azaz ezt a sort még végigkapálom :)

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CADOQwu0oArGwmqfdSp10ncsxgzJ-tYUdOeSLCTiA%2B48tErndWg%40mail.gmail.com.

TJM

to deviz...@googlegroups.com
Nem tudom ki intezi, de ez a levelezes nagyon atment politikai oldalla. Ebben en nem akarok resztvenni, nem vagyok hajlando resztvenni. Vegyetek le errol az oldalrol.

Koszonom.

Best regards,

T.J. Molnar

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CADOQwu0oArGwmqfdSp10ncsxgzJ-tYUdOeSLCTiA%2B48tErndWg%40mail.gmail.com.

Mária Sebők

to deviz...@googlegroups.com
Így van ez a perktsg-gel is.
Ha én állok bukásra akkor 1,5 milla, ha a bank áll bukásra, akkor csak 600 ezer, az is felebe!

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAECwY2dZ8c%3DmhkL2pH%3DZbwbPfo_jdLZMMVCfTe-ytGYifgp9Cw%40mail.gmail.com.

Imre Nagy

to deviz...@googlegroups.com
Ha a leveled legutolsó sorát elolvasod, akkor látod, mit kell tenned ...