Villámgyorsan elbuktuk a másodfokot

Hitelesmozgalom

to devizahitel
Sziasztok!

A perrel kapcsolatban három videóval is megismerkedhesz:

:( jozef

Szabó József
Arany Liliom Alapítvány kuratóriumi tag
Hiteles Mozgalom munkaszervezet ügyvezető

MagNet Bank
Arany Liliom Alapítvány:
HU8416200216-00245469-00000000
BIC(SWIFT)kód:HBWEHUHB

ADÓ SZÁM 18144741-1-42

Tiszai Timea

to devizahitel
ha bárkit vígasztal, május 11 napján én is elbuktam. Ugyan így. Semmit nem vizsgált érdemben a Bíróság. Szakértőt nem kell kirendelni. Minek? Hiszen a T. Bíróság ki tudja olvasni, mennyi az induló tőke, mennyi a havi fizetendő részlet, ect... az nem számít, hogy nem találtam könyvvizsgálót, aki az induló összeget meg tudta volna mondani, és egy egyetemi - pénzpiaci számításokat tanító - docens leírta, hogy a részlet kiszámítására az ÁSZF-be és a szerződésemben leírt képlet semmire nem használható. (K&H)

Éljenek a mindent tudó, mindenhez értő Bírók !
Pedig nálunk, a gimiben, aki gyenge volt matekból, meg fizikából, Ők mentek jogésznek. :) Akinek kicsit is feküdt a két reáltantárgy, ők már közgébe, mérnöknek, építésznek ect... :) Érthető :) De ez 48 évvel ezelőtt volt. A mai Bíróknál ez nyilván fordítva lehet. Azért mennek Bírónak, mert nagyon értik és tudják a matekot, a fizikát :) Hiszen 12 -14 éve ekörül forog a világ a bíróságokon. Háááát erre nem tudok mit mondani.

Jó egészséget mindenkinek üdv TTimi

--
Fórum: http://www.devizahitelmegoldas.com/index.php/forum/listcat

A csoportnak küldött üzeneteket a csoport moderátorai előzetesen engedélyezik.
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „devizahitel” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) devizahitel...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CA%2B7YES5K4WWDywzj5JRNQPk%2BRQcU7ZADCXsmHp4UuKSrz7UC0g%40mail.gmail.com.

--
boldog csirkék élve vagy halva (6 hetes, egészben/feldarabolva) májusra rendelhető
libák Márton napra (egészben/feldarabolva) rendelhető.

Ha lelked és szíved valaki megtalálja,
Ő lehet a világ legboldogabb barátja.
Lám Én kerestem és tán rátaláltam,
Lehet megleltem a csodát a világban.