Recordatori de la reunió telmàtica 30/09/2020

1 view

Óscar Costa

to Comissió patrimoni, memòria i història

               Reunió 30/09/2020 a les 18:30

               ID: 72496785982

               Codi Accés: 97QXaP

teresa petit

to Óscar Costa, Comissió patrimoni, memòria i història
Hola company@s
Em sap molt de greu però a les 6 tinc dentista. Si acabo d,hora i no massa perjudicada vindré.
Petons!

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Comissió patrimoni, memòria i història" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a comissio-patrimoni-...@googlegroups.com.

mont carvajal

to teresa petit, Óscar Costa, Comissió patrimoni, memòria i història
eps hola. justament avui m'han canviat l horari.m'hi poso ara. no podré assistir  al meeting. sorry

Missatge de teresa petit <petit...@gmail.com> del dia dc., 30 de set. 2020 a les 14:04: