Prezentoj en Virtuala Kongreso

Rubeno

to Rubeno' via Bibliotekoj
Hodiaŭ, en la kadro de la 3a Virtuala Kongreso de UEA, je la 17.30 (UTC+1, Mezeŭropa horo), Ivan Garcia prezentos la Bitarkivon.
Ankaŭ, je la 20a, okazos prezento de la Interkultura Centro Herzberg.

Aliflanke, estas bedaŭrinde ke ne okazis ĝenerala kunveno pri bibliotek-arĥivaj aferoj.
Mi mem proponis tiom kiam aliĝis antaŭ unu monato (eble tro malfrue?):
Privataj komentoj por la organizantoj
Mi deziras proponi programeron: renkontiĝon kaj debaton inter interesatoj pri bibliotekoj kaj arĥivoj. Ankaŭ povas prelegi pri arĥivistiko.

Rubeno

Miguel Bento

to bibli...@googlegroups.com
Saluton!

Mi bedaŭras ke oni ne atentis vian proponon, sed mi ŝatus atentigi, ke oni devis starigi proponojn ne per la aliĝilo, sed per la aparta formularo por proponoj.

Amike,
Miĥaelo Bento

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.

Lista Stefano

to bibli...@googlegroups.com, Miguel Bento
Kara Rubeno,

Estis bona ideo,
sed bedaurinde, ne estis realig/ita/ebla,
char shajne, probable, ghi ne atingis la ghustan personon.

Amike,
Stefano
https://www.facebook.com/internacia.lingvo/
https://www.cdeli.org/  -  https://www.esperanto-gacond.ch/autobio-eo.htm
http://www.linguistic-rights.org/zamenhof-tago/2022/2022-dec-10-15-afisho-EO.jpg

https://stefanokeller.blogspot.com/ - http://www.ipernity.com/home/stefano-keller
https://www.academia.edu/33511110/  -  https://twitter.com/stefanokeller
Pri la laboro de UEA che UN/Ghenevo: https://tubaro.aperu.net/v/ytb_8r4oMME-gkw/
(pliaj videoj [UN-intervenoj, ktp] en Tubaro) - retejoj, blogoj nuntempe aktualigataj lau miaj tempaj ebloj...