Katalogo de Biblioteko Juan Regulo Perez

Rubeno

to Rubeno' via Bibliotekoj
Saluton,
Mi demandas al Ana Manero, sed la respondo ankaŭ interesos aliajn.
Ĉu la Koha-katalogo de la biblioteko Juan Regulo Perez ne plu ekzistas?
La domajno biblioteko.esperanto.es kaj ĉiuj ligiloj en la retejo de HEF nur kondukas al Bitoteko.
Amike,
Rubeno

Javier Guerrero

to bibli...@googlegroups.com
La Koha-katalogo de Biblioteko JRP funkcias, sed tre malrapide. Ĝi estas por mi modelo pri katalogado kaj espereble ĝi daŭre ekzistos.
Espereble Ana solvos malrapidecaj problemoj.

Amike,

Javier

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.

Philippe Cousson

to bibli...@googlegroups.com

Saluton

Por la biblioteko de Kvinpetalo en Bouresse, Francio, mi uzas la programon J-ISIS de Unesco. https://github.com/J-ISIS/J-ISIS
Ĝi akceptas Z-3950 por enpreno de slipoj.
Ĝi estas adaptebla por enmeti diversajn informojn.
Bedaŭrinde, nia katalogo ne estas rete alirebla.

Tre kore kaj esperplene

----
Philippe Cousson
Χαρις שלום

Rubeno

to bibli...@googlegroups.com
Javier, videble vi ne komprenis mian celon.
Ne gravas kiom rapida la katalogo estas, se ĝi ne estas publike alirebla!
Mi supozas ke vi antaŭ longe markis ĝin per legosigno en via retumilo kaj ne plu devas serĉi ĝin, sed kiu ne konas la ĝustan retadreson, tiu ne trovos ĝin en la retejo de HEF aŭ ie ajn, ĉar ĝi ne estas ligita al iu ajn retejo en la publika interreto, kio signifas, ke Guglo mem ne trovos ĝin. Tio estas kvazaŭ scii, ke iu posedas telefonon, sed ne havi ties numeron: kiel kontakti?
Ĉar mi komprenas ke vi konas la ĝustan retadreson, bonvolu do helpi kaj diskonigi ĝin.
Rubeno

Javier Guerrero

to bibli...@googlegroups.com
Saluton, Rubeno.
Ne, mi ne havas apartan ligilon. Mi aliras pere de menuaj ligiloj.
En la hispana la vojo estas:
Poste je la dekstra parto estas ligivortaro.lo “Biblioteca” kaj poste en la supra menuo oni vidas ligilon “Catálogo”
Rekta adreso estas
En esperanto, la unua ligilo “Biblioteko” estas en la supra menuo, poste denove en supra menuo estas ligilo “katalogo”.
Eble vi eniras la katalunlingvan version de la retejo. Tie mi nur vidas ligilon al la biblioteko en la teksto kaj tiu ligilo (https://www.esperanto.es/hef/index.php/biblioteko) vere iras al 404-erarpaĝo.

Amike,

Javier

Rubeno

to bibli...@googlegroups.com
Neniu ligilo funkcias al mi, ĉar ĉiu aliro al la domajno https://biblioteko.esperanto.es estas redirektata al https://www.esperanto.es/bitoteko kaj tuj poste al https://bitoteko.esperanto.es/xmlui/?locale-attribute=eo. Ŝajnas do ke la DNS-registroj de HEF estas misagorditaj. Aŭ ĉu mia retumilo estas misagordita?
Iu alia listano bonvolu kontroli, ĉu la domajno biblioteko.esperanto.es kondukas al la katalogo aŭ al Bitoteko.

Rubeno

Javier Guerrero

to bibli...@googlegroups.com
Provu:
kaj vi aliros la katalogon.
Ŝajne la paĝo ne havas sekurcertigilon.
Se vi aldonas la “s” al “http”, la retumilo redirektas vin al Bitoteko, kiel vi jam diris.
Cetere, mi neniel rilatas al tiu paĝo (mi nur ŝatas la laboregon de Ana). Do, Ana povos klarigi pli bone kio okazas kaj serĉi solvon (ne malfacilas havi senpage sekurcertigilon).

Utho Maier

to bibli...@googlegroups.com
Kara Rubeno,

la solvo estas tute simpla: vi devas uzi la ĝustan protokolon http://biblioteko.esperanto.es/!
Se vi nur entajpas la adreson biblioteko.esperanto.es/ via krozilo uzas https://biblioteko.esperanto.es/, kio iras al la bitoteko.

amike,

Utho Maier, Deutsche Esperanto-Bibliothek Aalen

FreeMail powered by mail.de - mehr Sicherheit, Seriosität und Komfort

Marc Vanden Bempt

to bibli...@googlegroups.com

Ŝajnas al mi ke efektive funkcias, kvankam mal...ra...pi...de

Marc Vanden Bempt
IEA (iespa.eu)

Op 13/12/2022 om 17:46 schreef 'Rubeno' via Bibliotekoj:
> [...]
> https://groups.google.com/d/msgid/bibliotekoj/1170528689.5023787.1670949962864%40mail.yahoo.com <https://groups.google.com/d/msgid/bibliotekoj/1170528689.5023787.1670949962864%40mail.yahoo.com?utm_medium=email&utm_source=footer> om deze discussie op internet te bekijken.
bib.JPG

Rubeno

to bibli...@googlegroups.com
Dankon, la mistero estas solvita!

Jam antaŭlonge mi ŝaltis la HTTPS-nuran reĝimon en mia retumilo Mozilla; kio konfuzis min estas la aŭtomata redirekto al Bitoteko. Kiam mi malfermas retejon sen https-kapablo, ekzemple biblioteko.esperanto.cat, anstataŭe mi ricevas la jenan averton:
Inline image
Alklakante butonon Daŭrigi al retejo HTTP mi kutime povas malfermi la retejon, dum en ĉi tiu kazo mi devis mane aldoni escepton.
Tamen, manko de sekura konekto ne devus kaŭzi redirekton al tute malsama paĝo; la agordoj de la retejo de HEF estas misaj kaj korektendaj. Kaj ĉiukaze, nuntempe sennomaj certigiloj estas senpagaj (ekzemple tiuj de Let's Encrypt). De jam jardeko Guglo malaltigas rangon de retejoj sen sekura konekto, kaj la HTTPS-nura reĝimo fariĝos defaŭlto en tre proksima estonteco.
Dankante ĉiujn,
Rubeno

biblioteko esperanto

to bibli...@googlegroups.com
Kara Rubeno, karaj ĉiuj,

Jes la retkatlogo de Biblioteko Juan Régulo plu ekzistas. Kaj, efektive, ties retadreso estas: biblioteko.esperanto.es. Ni revizios la ligilojn en la paĝaro por solvi eventualajn konduk-misojn

Dankon pro la averto!

Amike,

biblioteko esperanto

to bibli...@googlegroups.com, Javier Guerrero
Kara Javier,

Ni kontrolos, ĉu ĉio funkcias bone en la servilo. Ankaŭ ni planas ĝisdatigi la programon al nova versio. Espereble tio solvos la problemon pri rapideco.

biblioteko esperanto

to bibli...@googlegroups.com, Javier Guerrero
Mi  sendis viajn komentojn al mia kunlaboranto pri informadiko. Certe, li solvos tion.

biblioteko esperanto

to bibli...@googlegroups.com
Karaj,

Ni ĝisdatigis la katalogan programon al plej ĵusa versio kaj dediĉis servilon por nur la retkatalogo. Tio solvis la problemon pri rapideco.

La teknikaj instrukcioj por deŝuti rikordojn per Z39.50 ŝanĝiĝis. Jen la novaj: https://www.esperanto.es/hef/images/desxuti_rikordojn_Z39-50_el_BJR.pdf

Ni provis ĝin kaj pensas, ke ĉi estas en ordo, sed se vi trafas ajnan problemon en rilato al deŝutado, jen de bibliografiaj, jen de aŭtoritataj rikordoj, bv informi nin.