Federico García Lorca en du novaj eldonaĵoj

biblioteko esperanto

to bibli...@googlegroups.com
Cetere, ŝajnas al mi, ke ni ne jam informis vin pri la du novaj eldonaĵoj de Hispana Esperanto-Federacio en omaĝo al Federico García Lorca: https://www.esperanto.es/hef/index.php/komenco

Elkorajn salutojn,

Bert Boon

to bibli...@googlegroups.com

Kara Ana!

Dankon pro la interesa mesagho!

Chu ne estus bona iniciativo rilate al tiu evento eldoni esperantan memormedalon kun la busto de la verkisto? Estus la unua kaj nura honore al li en la historio de Esperantujo! ENA reklamus abunde kaj mi mendus minimume kvar ekzemplerojn.

Amike kaj numismate

Bert por Esperanto-Numismatika Asocio

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.

biblioteko esperanto

to bibli...@googlegroups.com, Bert Boon
Kara Bert,

Mi plusendos vian sugeston al la estraro. Verdire, HEF tute ne pensis pri la ebleco eldoni memormedalon, kiam ĝi entreprenis la omaĝ-projekton. Mi ne scias, ĉu fine eblos eldoni ĝin aŭ ne, sed ĉiel ajn, koran dankon pro via interesplena sugesto. Kaze, ke jes, mi tenos vin informita.

Amike,

TUIDER Bernhard

to bibli...@googlegroups.com

Kara Ana,

multan dankon pro la atentigo! Ankaŭ mi deziras al vi ĉiuj ĉion bonan por 2022!

Amikajn salutojn el Vieno,

Bernhard

Mag. Bernhard Tuider
Teamleiter
Sammlung für Plansprachen und Esperantomuseum
Österreichische Nationalbibliothek

Palais Mollard, Herrengasse 9, 1010 Wien
Tel.: (+43 1) 534 10-731
bernhar...@onb.ac.at
www.onb.ac.at
Diĝitaj dokumentoj
Katalogo Trovanto
FN221029v
FBG Handelsgericht Wien

Poŝtadreso:
Sammlung für Plansprachen und Esperantomuseum
Österreichische Nationalbibliothek
Josefsplatz 1, Postfach 25, 1015 Wien