Безплатна Java академия на потребителската група

martin.toshev

to Bulgarian Java Users Group
   Драги, колеги,
   От доста време насам реализираме събития в групата, основно ориентирани към хора с опит. От няколко години насам ми се искаше да направим нещо и за хората без опит (студенти, работещи, въобще всеки които иска поне да опита да се занимава с програмиране) и то да е изцяло отворена инициатива, необвързана с конкретни фирми или академии. Е, изглежда че дойде време за това, та в насока искам да обява, че планираме да стартираме напълно безплатна академия на групата и регистрацията е вече отворена (https://jug.bg/academy/). Академията ще се състои от сесии едновременно на български и английски, които ще се записват и качват в публичния youtube канал на групата, ще има проект и тестове в moodle (благодаря на Мишо за moodle.jug.bg инстанцията, която помежду другото може да ползваме и за ъуркшопи :- ) ).

Най-важното от този мейл: как може да се включите ? По няколко начина:

- като преподавател: да направите една или няколко сесии от програмата на академията, добавил съм план по дати, до края на деня ще добавя линк към материали за всяка от темите (за всички без 2-3 има налични материали). Може да преизползвате материалите 1-1, да ги рефакторирате или да изполвате дори собствени материали по съответната тема. Самата сесия следва да бъде ориентировъчно между 50 мин. и 2 часа, които има желание да се включи по дадена тема, нека ми пише мейл, за да го добавя в програмата. Като наближи датата за сесията ще ви изпратя инструкции за стрийма и ще направим тест сесия (обикновено уикенда преди сесията). Всички сесии, които останат непокрити ще ги направя аз. Програмата както виждате е доста разширена и интензивна и това, ще е най-големия contribution в академията.

- като ментор: в муудъл ще има дискусионен форум и live чат за участниците, в които всеки ще може да задава въпроса и комуникира с останалите участници, хората ще имат нужда от насоки.

- споделяйте: нека информацията достигне до максимално хора в България. Сигурен съм, че почти всеки от вас е питан нещо от сорта на: "препоръчай ми Java академия, ама не мога да си позволя да дам 200 лева за курс, а фирма Х предлага такава, но иска да ме обвърже с N години работа и 10к неустойка, ако се откажа". Фирма Х просто може на по-късен етап да интервюира хора изкарали успешно академията на групата :- )

Поздрави,
Марто

This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.