Öncelikle yanıtın için teşekkürler. Yanıtında ve gönderdiğin YK kararlarında / tüzükte de belirtildiği gibi bir ödeme yapmak istiyorum. Öğrenci olduğum
için toplam 160 TL'yi sizden haber alır almaz dernek hesabına yatıracağım. Aşağıda sizin hesapladığınız miktar sanıyorum öğrenci dışındaki kişiler?
Dernek giriş aidatı 200 / 2 = 100 TL
Üyelik aidatı 120 / 2 = 60 TL (Öğrenci olduğum için).
Toplam: 160 TL olmalı. Lütfen doğrulayınız.
<<<2015 ve 2016 yılı için giriş ödentisi ve aidat aşağıdaki gibidir:
2015-2016 yılları için giriş ödentisi: 200 TL, üyelik aidatı: 120 TL. Öğrencilere her ikisi yarısı kadar.
Dolayısı ile, siz tekrar üye olmak isterseniz, 100 TL(giriş ödentisinin yarısı) ve 120 TL(2015 aidatını ödemeniz durumunda), toplam 220 TL ödemeniz
gereklidir>>> şeklindeki ifade sanırım öğrenci dışındaki kişiler? Teyit edin lütfen.
"ASPEG üyeliğimin o kadar çok uyarılmama karşın neden son günlerde coştuğumu" merak
ederek bu konu altında sanırım başka şeyler aramışsın:
Ne yazık ki her bayanın hamileliği istesede lay lay lom geçmiyor. Sende hamileliğin sürecinde 8 ay boyunca su içsen bile kusacak durumda olsan, hergün
3 tane serumu yer, daha önceki düşükten sonra tekrar çocuk sahibi olmak için çabalar, karnındaki çocuğa birşey olmasın diye dua eder ve hamileliğinin neredeyse her gününü hastanede geçirsen ve hatta bunun için okuldaki hiçbir sınava fakülte birincisi olduğun
halde girmeyip sınıfta kalacak kadar aciz olsan sanırım sende hem psikolojik açıdan hem de bedenen bazı şeyleri düşünemez konuma gelir ve yıpranırdın. Aslında bunu eğer evli isen eşin daha iyi anlar. Kimseyi lütfen erken yargılama ve o insanı tanımadan hakkında
karar verme. Para konusuna da gelince; hamile olduğumu ve daha yeni doğum yaptığımı İlker'e defalarca söylememe karşın sen hala;
"Durum maddi sorun ise, söylese idiniz, biz cebimizden de öderdik"
şeklinde yazmışsınız. Sanmıyorum ki hiçbir mağaracı yada extrem sporlarla uğraşan bir kişi yılda 60 TL'yi ödeyemeyecek. Tanrıya çok şükür o kadar paramız
ve aktivitelerde derneğe yük olmadan kullanabileceğimiz SRT setlerimiz ve her türlü kamp malzememiz (buna yüksek irtifa çadırları - 5 mevsim, matlar, vs dahil) var, ki daha önceki aktivitelerde diğer arkadaşlarında ihtiyacı olur diye fazlasıyla yanımda getirdim.
Kısacası iş hamilelik ve yukarıda belirttiğim düzeyde bir süreç olunca işler biraz farklı boyut alıyor ve hassaslaşabiliyor. Lütfen beni yanlış anlama. Bunun yanı sıra çok ciddiyim; eğer benim konumumda olan bir kişi dernekten sırf maddi açıdan destek sağlayamıyor
diye atılıyorsa lütfen bana haber verin. O kişinin aidat parasını ödemeye hazırım. Çünkü bir insan bir işi seviyor ve maddi olanaksızlıklar dahilinde bu işi yapamıyorsa o'na yardım etmemiz boynumuzun borcudur. Herşey para değildir. Gerçekten samimi duygularımla
tekrarlıyorum: Her kim olursa olsun bu işi seviyor ancak parasını yetiştiremiyorsa bana söylemeniz yeterli.
Eşim konusuna gelince o aidatı belirttiğin tarihte yani 2016'da vermek istiyor. Mart ayı ASPEG YK için geç değildir umarım. Ama şimdiden eşim ile ilgili
en azından ufak bir detay vermek istiyorum. İsmi Gökhan AYDIN.
Haberinizi dört gözle bekliyorum
Konuyu açıklığa kavuşturmak istiyorum.
Ekte ASPEG tüzüğü yer almaktadır.
16 maddesinde aşağıdaki yazmaktadır:
“...Yıllık ödentilerin senenin ilk 3 ayı içerisinde (Mart ayı sonuna kadar), ödenmesi gereklidir. Bu süre içerisinde ödemesini
gerçekleştirmemiş olan üyelere aidat borçları, bildirdikleri elektronik posta ile yapılacak bildirim ile 1 ay ek süre verilir. Verilen ek süreye rağmen aidatını ödemeyen üye yönetim kurulunun kararı ile üyelikten çıkartılır.”
Bu konuda yönetim kurulu olarak, sizin üyeliğinizin devamı için normalden çok daha fazla çaba sarfettiğimizi size hatırlatmak isterim.
İlker Bey’İn sizi defalarca aramasına, geri dönmemenize, daha sonra sizinle bizzat konuşmasına, üstelik, benim de sizinle whatsup tan
temas kurup aidat konusunu hatırlatmama rağmen, aylarca herhangi bir aksiyon almayıp, son haftalarda konunun nedense aklınıza gelmesine şaşırdık.
Durum maddi sorun ise, söylese idiniz, biz cebimizden de öderdik. Ancak bıraktığınız intiba, konu ile artık ilgili olmadığınız şeklinde
idi.
Tüzüğümüze göre, üyeliğiniz maalesef sonlandırılmış bulunmaktadır. Zira dernekler masasına bildiriminizi mayıs ayı içerisinde yaptık.
Bu, derneğimizin yeni bir uygulaması da değildir,
2013 Mayıs ayında da yönetim kurulunda bulunan Ender Usuloğlu arkadaşımız tarafından aidatını ödememiş olan 3-5 kişi birden üyelikten çıkartılmıştı.
Tekrar üye olmak isterseniz, ekteki tüzüğümüzün 5 maddesinde:
“Önceden dernek üyesi olanların ayrıldıktan sonra tekrar üye olmayı talep etmeleri durumunda o kişilerden, derneğe giriş ödentisinin yarısı alınır.”
2015 ve 2016 yılı için giriş ödentisi ve aidat aşağıdaki gibidir:
2015-2016 yılları için giriş ödentisi: 200 TL, üyelik aidatı: 120 TL. Öğrencilere her ikisi yarısı kadar.
Dolayısı ile, siz tekrar üye olmak isterseniz, 100 TL(giriş ödentisinin yarısı) ve 120 TL(2015 aidatını ödemeniz durumunda), toplam
220 TL ödemeniz gereklidir.
Ödemeden sonra, bize bir dilekçe yazarsanız, bir sonraki yönetim kurulu toplantısında sizi tekrar üye olarak kaydederiz.
Ancak bu işlemi 2016 yılında gerçekleştirmeniz size daha avantajlı olur, zira, 2015 yılının yarısı geçti bile. Karar size ait.
Eşinizin üyeliği de ekteki tüzüğe ve ilgili yönetmeliğe göre memnuniyetle yaparız. İlgili üyelik yönetmeliği de ektedir.
Bu konudaki sorumlu arkadaşımız Gülşen Küçükali’dir. Eşiniz Gülşen hanım ile temas kurabilir. (e posta adresi ccde)