arabella dan

to 'Ecaterina Rupesac' via AGIRo

Bună seara !

Numele meu este Dan Arabella și sunt profesor la Liceul Teoretic Mircea Eliade Lupeni . În anul 2009 am devenit membru în ASOCIAȚIA GENERALĂ A ÎNVĂȚĂTORILOR DIN ROMÂNIA . Am primit atunci ,o adeverință ,cum că fac parte din această asociație. Acum , doresc să depun dosarul pentru Gradația de merit , și aș avea nevoie de o adeverință actualizată. Credeți că aș putea să obțin o asemenea adeverință?

Mulțumesc !

Sent from Mail for Windows 10

CHITU PETRUTA

to ari_...@yahoo.com, 'Ecaterina Rupesac' via AGIRo
AGIRo are filiala și in județul HUNEDOARA.
Persoana de contact: chitu_...@yahoo.com

Grecu Petruta Aurora
--
--
Aţi primit acest email deoarece sunteţi înscris pe grupul de discuţii AGIRo.

---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „AGIRo” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa agiro+un...@googlegroups.com.
Pentru a vizualiza această discuție pe web, accesați https://groups.google.com/d/msgid/agiro/5ec6db2d.1c69fb81.1e210.7fe6SMTPIN_ADDED_MISSING%40gmr-mx.google.com.

Margareta Gheorghita

to ari_...@yahoo.com, ag...@googlegroups.com, Dolha Viorel, chitu_...@yahoo.com
Bună ziua!
Sunt Margareta Gheorghiță, membru AGIRo de la reînființare.
Pentru a deveni membru AGIRo puteți să vă informați pe site-ul www.Învăţători.ro. Vă atașez mai jos detalii preluate de pe site pentru a deveni membru AGIRo.
Adresa de mail a AGIRo este asociatiain...@gmail.com. Vă atașez cererea de membru AGIRo.

I. ÎNSCRIERI ÎN AGIRo, asociație profesională pentru cadre didactice (învăţători, educatoare și profesori de la ciclul gimnazial şi liceal

Descărcați de aici CEREREA DE ÎNSCRIERE ÎN AGIRo (asociație profesională pentru învăţători, educatoare și profesori de la ciclul gimnazial şi liceal). DESCARCĂ Cerere de Înscriere Individuală în AGIRo pentru învățători educatoare profesori de gimnaziu sau liceu

Cotizaţia anuală este de 25 lei. Se depune în contul Asociaţiei Generale a Învăţătorilor din România, cod fiscal 23564572, cont CEC Bank Arad (sucursala Bdul. Revoluţiei nr. 5-7), cod IBAN RO32CECEAR0137RON0355948. Plata se poate face online de pe card sau de la ghișeele bancare sau prin mandat poștal. După achitarea cotizaţiei trimiteţi atașate, pe adresa asociatiain...@gmail.com această cerere completată în Word și dovada scanată sau print-screen-ul (fotografia) documentului de plată (precizând și pentru ce an/ani s-a achitat în cazul în care aţi rămas în urmă cu cotizaţia). Vă vom trimite apoi adeverinţele de membru corespunzătoare.

Cerere membru AGIRo.doc